Google Assistant حال می‎تواند با پیام‎های متنی تعامل برقرار کرده و نسبت به آن‎ها واکنش نشان دهد

اگر دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant یک مزیت به نسبت سایر نرم‎افزارهای هوش‎مصنوعی نظیر سیری و الکسا داشته باشد این است که تنها عملکرد آن مبتنی بر استفاده از صدا نیست. یک مثال خوب در این زمینه ادغام شدن این دستیار هوشمند در اپلیکیشن‎هایی نظیر Allo است تا کاربران بتوانند با آن با راه‎های […]

اگر دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant یک مزیت به نسبت سایر نرم‎افزارهای هوش‎مصنوعی نظیر سیری و الکسا داشته باشد این است که تنها عملکرد آن مبتنی بر استفاده از صدا نیست. یک مثال خوب در این زمینه ادغام شدن این دستیار هوشمند در اپلیکیشن‎هایی نظیر Allo است تا کاربران بتوانند با آن با راه‎های دیگری جدا از ارسال فرمان‎های صوتی، تعامل برقرار کنند.

گرچه به نظر می‎رسد که گوگل قابلیت جدیدی برای این نرم‎افزار معرفی کرده است تا حال قادر به خواندن پیام‎های معمولی متنی و تعامل برقرار کردن با آن‎ها باشد. همان‎طور که در بالا اشاره کردیم در اپ Allo این امکان لحاظ شده بود و حال پیام‎های متنی نیز از این قابلیت بهره‎مند می‎شوند. کاربران می‎توانند از فرمان‎های متنوعی استفاده کنند نظیر “آیا من پیامی دارم؟” یا “آخرین پیام را به من نشان بده” و به همین ترتیب موارد مشابه دیگر. تنها محدودیت، اگر اسم آن را بتواند محدودیت دانست، این است که این دستیار نمی‎تواند نوتیفیکیشن‎ها را بخواند.

در حال حاضر گوگل جدا از گوشی‎های Pixel نرم‎افزار Google Assistant را در اختیار دستگاه‎های اندرویدی دیگر نیز قرار داده است، بنابراین اگر آن را هنوز دریافت نکرده‎اید، می‎توانید از قابلیت‎های جدید آن نیز استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال