دستیار صوتی گوگل قابلیت کار روی گوشی‌های غیر پیکسل را نیز دارد

به دنبال بررسی آخرین فایل APK نسخه‎ی آلفای اپلیکیشن دستیار صوتی گوگل می‎توان گفت که امکان عرضه‎ی آن برای گوشی‎های غیر پیکسلی هم وجود دارد. با آن‎که نسخه‎ی آلفای اپلیکیشن‎های گوگل در اختیار عموم قرار داده نمی‎شوند ولی کابران امکان نصب نسخه‎های بتای اپلیکیشن گوگل و سایر اپلیکیشن‎هایی که گوگل عرضه می‎کند را دارند. در […]

به دنبال بررسی آخرین فایل APK نسخه‎ی آلفای اپلیکیشن دستیار صوتی گوگل می‎توان گفت که امکان عرضه‎ی آن برای گوشی‎های غیر پیکسلی هم وجود دارد. با آن‎که نسخه‎ی آلفای اپلیکیشن‎های گوگل در اختیار عموم قرار داده نمی‎شوند ولی کابران امکان نصب نسخه‎های بتای اپلیکیشن گوگل و سایر اپلیکیشن‎هایی که گوگل عرضه می‎کند را دارند. در رابطه با دستیار صوتی گوگل نیز برخی از کاربرانی که عضو کانال بتای آن هستند بیلد آلفای این اپلیکیشن را دریافت کرده‎اند.

اقدام گوگل در ارسال بیلدهای این اپلیکیشن به کاربران عجیب و دلیل آن مشخص نیست، جالب است بدانید که دستیار صوتی گوگل بعد از نصب نسخه‎ی آلفای آن بر روی دستگاه‎هایی متفاوت با گوشی‎های پیکسل گوگل نیز قابل استفاده بوده است. علاوه بر این، کاربران دارای این نسخه از اپلیکیشن حتی قادر به استفاده از دستیار صوتی هستند. براساس جزئیات گزارش‎های منتشر شده امکان استفاده از این دستیار هوشمند بر روی هر دو سیستم‎عامل‎های اندروید نوقا 7.1.1 و اندروید مارشوملو 6.0 وجود دارد. دستگاه مجهز به اندروید نوقا گوشی نکسوس 6P بوده است که با توجه به ماهیت گوگلی بودن آن جای تعجب ندارد، ولی دستگاه دارای سیستم‎عامل اندروید مارشملو گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ بوده که مشخص می‎کند گوگل ممکن است قصد داشته باشد در آینده‎ای نزدیک دستیار صوتی خود را برای گوشی‎های متفاوت با نکسوس و پیکسل نیز عرضه کند.

احتمالا کاربران برای استفاده از این دستیار‎ هوشمند ملزم به نصب اندروید نوقا 7.0 نبود و حداقل پیش‎نیاز آن نسخه‎ی 6.0.1 اندروید مارشملو است. هم‎چنین این گزارش اعلام می‎کند که به دنبال نگه‎داشتن دکمه‎ی هوم به سمت پایین در دو گوشی مذکور دستیار گوگل فعال شده که یکی از راه‎های امن و سریع دسترسی به آن محسوب می‎شود. البته باید توجه داشت این گزارش در ادامه می‎گوید که به دنبال انجام این کار در تمامی دستگاه‎هایی که بیلد آلفای اپلیکیشن گوگل را نصب کرده‎اند، دستیار گوگل فعال نشده است. زمان عرضه‎ی رسمی اپلیکیشن گوگل برای عموم کاربران مشخص نیست ولی به نظر می‎رسد گوگل به زودی برنامه‎های خود را در این زمینه عملی می‎سازد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال