اپلیکیشن تقویم گوگل برای آی‎پد عرضه شد؛ فرمت تبلت، ایجاد هدف و ویژگی‎های متعدد دیگر

اپلیکیشن تقویم گوگل یکی از قوی‎ترین اپلیکیشن‎های بهره‎وری موجود در بازار محسوب می‎شود که حال برای آی‎پد اپل عرضه شده است و یک اینترفیس ساده و به همراه قابلیت‎های مختلف دارد تا بتواند از فرمت بزرگتر نمایشگر این دستگاه به خوبی استفاده شود. Google Calendar به کاربران آی‎پد اجازه خواهد داد برای جلسات خود اتاقی […]

اپلیکیشن تقویم گوگل یکی از قوی‎ترین اپلیکیشن‎های بهره‎وری موجود در بازار محسوب می‎شود که حال برای آی‎پد اپل عرضه شده است و یک اینترفیس ساده و به همراه قابلیت‎های مختلف دارد تا بتواند از فرمت بزرگتر نمایشگر این دستگاه به خوبی استفاده شود.

Google Calendar به کاربران آی‎پد اجازه خواهد داد برای جلسات خود اتاقی رزو و هم‎چنین هدفی تعیین کنند و با استفاده از این تقویم بتوانند برای رسیدن به هدف مشخص شده، در برنامه‎ی زمانی خود اوقات خالی پیدا کنند.

اپ تقویم گوگل هم‎چنین دارای قابلیت‎های شناخت هوشمند متن است تا کاربران به سادگی بتوانند جملاتی مانند “ملاقات با همسر در ساعت 6 بعدازظهر” را بنویسند و این اپلیکیشن به صورت خودکار این تاریخ را به جدول‎ زمانی آن‎ها اضافه کند. تقویم گوگل از کدهای رنگی مفید پشتیبانی کرده و دارای قابلیت‎های نمایش مختلف است تا کاربر بتواند بین آن‎ها بسته به سلایق خود و میزان شلوغ بودن جدول زمانی کاری خود جابجا شوند. این اپ به طور کامل رایگان است و می‎توانید آن را از لینک زیر دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال