سرویس کلاد پرینت گوگل امروز از دسترس خارج می شود

گوگل اعلام کرده از یکم ژانویه ۲02۱ به طور کلی سرویس کلاد پرینت را از دسترس خارج خواهد کرد. این سرویس از سال ۲۰۱۰ تا کنون به کاربران سرویس داده است.  به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، گوگل طی یک اعلامیه رسمی از دسترس خارج شدن سرویس کلاد […]

گوگل اعلام کرده از یکم ژانویه ۲02۱ به طور کلی سرویس کلاد پرینت را از دسترس خارج خواهد کرد. این سرویس از سال ۲۰۱۰ تا کنون به کاربران سرویس داده است.

 به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از Engadget، گوگل طی یک اعلامیه رسمی از دسترس خارج شدن سرویس کلاد پرینت را ب‌طور عموم اعلام کرده است. اولین اعلامیه بابت از دسترس خارج شدن این سرویس در سال ۲۰۱۹ بوده است. تعداد کاربران این سرویس به حداقل رسیده و اکنون از دسترس خارج شدن این سرویس تاثیر خاصی روی بسیاری از کاربران نخواهد داشت.

 سرویس کلاد پرینت در سال ۲۰۱۰ راه اندازی شد و از طریق آن کاربران کروم OS می توانستند اسناد خود را چاپ کنند. در آن زمان کرومOS  از تعداد محدودی چاپگر پشتیبانی می کند. تنها قابلیت اضافه شده به سرویس کلاد پرینت در سال ۲۰۱۷ بوده که گزینه چاپ محلی به این سرویس اضافه شد. بدین وسیله کاربران می توانستند خود را به کلیه چاپگرهای موجود در شبکه متصل کرده و بدون نیاز به اتصال فضای ابری از این سرویس استفاده کنند.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال