گوگل سیستم‎عامل کاربران نکسوس 6 را به نسخه 7.0 اندروید نوقا بازگرداند

به دلایلی، گوگل تصمیم گرفته است که گوشی نکسوس 6 بعد از این‎که سیستم‎عامل این دستگاه اخیرا به اندروید 7.1.1 ارتقاء پیدا کرده بود، دانگرید (نسخه‎ی سیستم‎عامل کاهش یابد) شود. در انجمن معروف reddit تاپیکی با ادعای مالکین متعدد گوشی‎های نکسوس 6 شکل گرفته که گوگل آپدیت جدید اندروید 7.0 نوقا را برای گوشی‎های آن‎ها […]

به دلایلی، گوگل تصمیم گرفته است که گوشی نکسوس 6 بعد از این‎که سیستم‎عامل این دستگاه اخیرا به اندروید 7.1.1 ارتقاء پیدا کرده بود، دانگرید (نسخه‎ی سیستم‎عامل کاهش یابد) شود.

در انجمن معروف reddit تاپیکی با ادعای مالکین متعدد گوشی‎های نکسوس 6 شکل گرفته که گوگل آپدیت جدید اندروید 7.0 نوقا را برای گوشی‎های آن‎ها ارائه داده است. همان‎طور که ممکن است بدانید، گوگل مجبور به عقب انداختن عرضه‎ی آپدیت اندروید نوقا 7.1.1 برای نکسوس 6 بوده است.

متاسفانه، در زمان رسیدن این نسخه از اندروید برای Nexus 6، به همراه آن تعدادی باگ آورده شد که در بسته‎ی امنیتی ماه مارس گوگل رفع شدند. گرچه، این آخرین آپدیت باعث شد که قابلیت مهم دیگری یعنی پشتیبانی از Android Pay در این دستگاه از بین برود.

حال به نظر رسیده است که شرکت گوگل تسلیم شده و نسخه‎ی اندروید گوشی‎های نکسوس 6 را به اندروید 7.0 نوقا کاهش داده است. دلیلی که مدیر جامعه‎ی گوگل به کاربران توضیح داده به شرح زیر است:

“اخیرا آپدیت OTA برای اندروید 7.0 ارائه داده شده بود که به دنبال آن برخی از کاربران نکسوس 6 گیج شدند. برای آن دسته از افرادی که می‎خواهند حتما آپدیت‎های OTA را در آینده دریافت کنند، باید بگوییم که باید به استفاده از اندروید 7.0 برگردند. اگر بعد از پذیرش آپدیت اندروید 7.0 با مشکلاتی روبرو شدید، لطفا دستگاه خود را برای رفع هرگونه مشکلی ریست کارخانه‎ای کنید. برای هرکدام از کاربران نکسوس 6 که می‎خواهند به فلش کردن بیلدهای آینده یا بارگذاری جانبی آن‎ها ادامه دهند بایستی بگوییم نسخه‎ی اندروید 7.1.1 را حفظ و به استفاده از آن ادامه دهند.”

خبرهای بد این است که بعد از برگشت به اندروید 7.0،هیچ‎کدام از اپلیکیشن‎های نصب شده بر روی نکسوس 6 کاربر دیگر کار نخواهد کرد و در نتیجه بایستی ریست کارخانه‎ای انجام داد. می‎بایست خاطرنشان کنیم که اندروید نوقا آخرین آپدیت مهم سیستم‎عامل گوگل برای نکسوس 6 است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال