گوشی Nexus 6 و تبلت LTE Nexus 9 به زودی اندروید 7 را دریافت می‌کنند

در حالی که چند هفته از عرضه‌ی رسمی اندروید 7 برای گوشی‌های نکسوس گوگل می‌گذرد، هنوز دو نکسوس دیگر جستجوگر دنیای اینترنت، نکسوس 6 و نکسوس 9 نسخه‌ی LTE، این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند این در حالی است که هر دو محصول در لیست به‌روزرسانی‌های اندروید نوقا دیده می‌شوند. بااین‌حال اگر فکر کرده‌اید که این […]

در حالی که چند هفته از عرضه‌ی رسمی اندروید 7 برای گوشی‌های نکسوس گوگل می‌گذرد، هنوز دو نکسوس دیگر جستجوگر دنیای اینترنت، نکسوس 6 و نکسوس 9 نسخه‌ی LTE، این به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اند این در حالی است که هر دو محصول در لیست به‌روزرسانی‌های اندروید نوقا دیده می‌شوند. بااین‌حال اگر فکر کرده‌اید که این دو به زودی به‌روزرسانی اندروید نوقا را دریافت می‌کنند کاملا درست حدس زده‌اید.

براساس گزار‌ش‌های منتشر شده، گوگل طی هفته‌های آینده این دو محصول خود را به جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید مجهز می‌کند. بنابراین نهایتا تا یک ماه آینده باید شاهد عرضه‌ی اندروید نوقا برای این دو محصول باشیم. دو محصول محبوب گوگل که در سال 2015 به صورت رسمی عرضه شدند حالا دو سالگی خود را جشن می‌گیرند. این دو در ابتدا با اندروید 5 وارد بازار شدند و احتمالا اندروید 7 آخرین نسخه از سیستم‌عامل گوگل خواهند بود که دریافت می‌کنند هرچند آپدیت‌های امنیتی برای آن‌ها همچنان منتشر خواهد شد.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال