گوگل مپس با قابلیت ویرایش جاده‎ها برای اندروید و iOS به‎روزرسانی شد

همان‎‏طور که بسیاری از خوانندگان ممکن است بدانند، گوگل قابلیت ایجاد نقشه (Map Maker) را از اپلیکیشن گوگل مپس‎ خود در پایان ماه مارس میلادی حذف کرد. گرچه، از ابتدای هفته‎ی جاری، گزینه‎ی جدیدی در اختیار کاربران این اپ هم در پلت‎فرم اندروید و هم iOS قرار گرفته است که می‎توانند با استفاده از آن […]

همان‎‏طور که بسیاری از خوانندگان ممکن است بدانند، گوگل قابلیت ایجاد نقشه (Map Maker) را از اپلیکیشن گوگل مپس‎ خود در پایان ماه مارس میلادی حذف کرد. گرچه، از ابتدای هفته‎ی جاری، گزینه‎ی جدیدی در اختیار کاربران این اپ هم در پلت‎فرم اندروید و هم iOS قرار گرفته است که می‎توانند با استفاده از آن جاده‎ها را ویرایش کنند، گزینه‎ای که قرار است جایگزین قابلیت مرحوم Map Maker شود.

براساس اطلاع گوگل، یکی از پردرخواست‎ترین قابلیت‎ها برای گوگل ‎مپس امکان ویرایش و اضافه کردن جاده‎ها است. این غول دنیای جستجو به ندای کاربران خود پاسخ نشان داده و اولین بخش از ابزار ویرایش جدید خود را برای بخش جاده‎ها عرضه کرده است.

هم‎چنین می‎بایست اشاره کنیم که اولین نسخه‎ی عرضه شده از این قابلیت با انتخاب یک رابط‎کاربری جدید و توانایی گزارش فوری مشکلات در خصوص بخش‎های مختلف جاده در نسخه‎ی دسکتاپ گوگل‎ مپس و نسخه‎ی اندرویدی آن است. گرچه نسخه‎ی اندرویدی در طول چند روز آینده این قابلیت را دریافت خواهد کرد.

به منظور ویرایش بخش جاده در این اپ، بایستی منوی کناری را باز کنید، بر روی گزینه‎ی “Send Feedback” آهسته ضربه بزنید، گزینه‎ی ” Edit the map” را انتخاب و بخشی از جاده که می‎خواهید ویرایش شود را گزینش کنید. سپس بر روی گزینه‎ی “Next” کلیک کنید و تغییراتی را پیشنهاد دهید که برای جاده‎ی مورد نظر خود انتخاب کرده‎اید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال