از این پس کاربران گوگل مپس می‌توانند مکان‌های مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند

اپلیکیشن گوگل مپس یکی از اپ‌هایی است که امروزه تبدیل به بخشی از زندگی افراد در دنیای ارتباطات شده است، چه کاربران اندروید، iOS و یا حتی کامپیوترهای خانگی. به هرحال گوگل مپس در گردش شما در اطراف، هم فیزیکی و هم مجازی، و حتی ملاقات با افراد نقش پررنگی ایفا می‎کند. حالا آخرین نسخه‎ی گوگل […]

اپلیکیشن گوگل مپس یکی از اپ‌هایی است که امروزه تبدیل به بخشی از زندگی افراد در دنیای ارتباطات شده است، چه کاربران اندروید، iOS و یا حتی کامپیوترهای خانگی. به هرحال گوگل مپس در گردش شما در اطراف، هم فیزیکی و هم مجازی، و حتی ملاقات با افراد نقش پررنگی ایفا می‎کند.

حالا آخرین نسخه‎ی گوگل مپس برای اندروید و iOS قابلیت ایجاد لیستی از مکان‎های مورد علاقه را در اختیار شما می‎گذارد تا با سایر افراد به اشتراک‎ بگذارید و هم‎چنین انتخاب آن‎ها را دنبال کنید.

این قابلیت بسیار ساده است، فقط کافی است روی یک مکان بر روی نقشه کلیک کرده، توصیف آن را به بالا بکشید و گزینه‎ی در یک لیست جدید ذخیره کن را انتخاب نمایید. سپس به راحتی می‌توان آن را توسط پیامک، ایمیل، شبکه‎های اجتماعی و یا اپلیکیشن‎های محبوب پیام‎رسانی به اشتراک گذاشت.

استفاده از این قابلیت نظیر ایجاد یک لیست در Google Keep یا یک سند در Google Docs و به اشتراک‎گذاری آن با سایرین می‎تواند بسیار مبتکرانه باشد تا دیگران نیز در آن سهیم شوند.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال