آخرین آپدیت Google Photos لرزش ویدئوهای ضبط شده را بهبود می‎بخشد

Google Photos به‎روزرسانی و به دنبال آن قابلیت‎های متعدد جدیدی به این سرویس محبوب اضافه شده است، اما یک قابلیت به ویژه بیشتر به چشم می‎آید یعنی رفع لرزش. درست متوجه شدید، حال کاربران می‎توانند لرزش ویدئوهای از قبل ضبط شده‎ی خود را رفع تا خاطرات خود را به شکل روان‎تری مشاهده کنند. نتایج کار […]

Google Photos به‎روزرسانی و به دنبال آن قابلیت‎های متعدد جدیدی به این سرویس محبوب اضافه شده است، اما یک قابلیت به ویژه بیشتر به چشم می‎آید یعنی رفع لرزش.

درست متوجه شدید، حال کاربران می‎توانند لرزش ویدئوهای از قبل ضبط شده‎ی خود را رفع تا خاطرات خود را به شکل روان‎تری مشاهده کنند. نتایج کار با این قابلیت جدید واقعا بی‎نظیر است.

بدون شک، این قابلیت در قالب فناوری رفع لرزش نرم‎افزاری است یعنی شاهد افت اندک کیفیت ویدئو خواهید بود، ولی نتایج به دست آمده یقینا ارزش آن را دارد.

به دنبال دریافت نسخه‎ی 2.13 اپلیکیشن Google Photos، کافی است ویدئویی که می‎خواهید ویرایش شود را داخل این اپ باز کنید، آن را انتخاب و سپس دکمه‎ی قلم در انتهای صفحه را برای شروع ویرایش فشار دهید. بایستی برای بارگذاری ویدئو صبر و سپس مجددا در بخش انتهایی دکمه‎ای بزرگ تحت عنوان ‘stabilize’ مشاهده ‎کنید. آن را فشار دهید، اندکی صبر کنید تا جادوی قابلیت جدید این اپ تاثیر خود را بگذارد (ممکن است مدت زمانی طول بکشد، به خصوص برای ویدئوهای طولانی‎تر و گوشی‎های قدیمی‎تر) و سپس با ویدئویی روان و بدون لرزش روبرو شوید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال