به‌روزرسانی Google Photos قابلیت تعادل سفید را برای کاربران اندروید به همراه می‎آورد

گوگل به دنبال ارائه‎ی یک به‎روزسانی مهم برای اپلیکیشن جیمیل خود، تصمیم گرفت که اپلیکیشن Photos خود را نیز به قابلیت جدیدی مجهز کند. ولی نسخه‎ی جدید عرضه شده از این اپلیکیشن تنها در اختیار کاربران دسکتاپی و اندروید آن قرار می‎گیرد. نسخه‎ی iOS این اپ در تاریخ دیگری این قابلیت جدید را دریافت خواهد […]

گوگل به دنبال ارائه‎ی یک به‎روزسانی مهم برای اپلیکیشن جیمیل خود، تصمیم گرفت که اپلیکیشن Photos خود را نیز به قابلیت جدیدی مجهز کند. ولی نسخه‎ی جدید عرضه شده از این اپلیکیشن تنها در اختیار کاربران دسکتاپی و اندروید آن قرار می‎گیرد. نسخه‎ی iOS این اپ در تاریخ دیگری این قابلیت جدید را دریافت خواهد کرد.

قابلیت تعادل سفید خودکار، ویژگی جدیدی است که در Google Photos دیده می‎شود و کاربران از این هفته می‎توانند از آن استفاده کنند. در آخرین نسخه‎ی این اپلیکیشن، زمانی که ادیتور تصویر باز است، شما می‎توانید یک چهره را انتخاب کنید و اپلیکیشن به صورت خودکار تعادل سفید عکس، نه میزان نوردهی و اشباع‎ بودن رنگ، را اصلاح خواهد کرد.

به عنوان مثال، شما می‎توانید همان تغییر را بر روی بیشتر از یک عکس نیز اعمال یا می‎توانید ظاهر عکس را بین چندین عکس با هم مقایسه کنید. شما حتی می‎توانید سریعا یک تصویر را با استفاده از میان‎بری که در تب Assistant در این اپلیکیشن قرار دارد، بچرخانید.

اگر نمی‎توانید تصمیم بگیرید که بین تصویر اصلی و تصویری که ویرایش کرده‎اید کدام یکی ظاهر بهتری دارد، می‎توانید هر دو را با رفتن به منوی اپلیکیشن و انتخاب “Save copy” برای ایجاد یک نسخه‎ی جدید از عکس خود، نگه دارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال