تبلت Pixel C گوگل برای فروش در دسترس قرار گرفت؛ قیمتی 499 دلاری

هفته گذشته در خلال گزارش‌های منتشر شده دنیای فناوری، اعلام شد که غول جستجوگر دنیای اینترنت، گوگل، در یک بازه زمانی یک هفته‌ای تبلت جدید خود Pixel C را عرضه خواهد کرد. حال ظاهراً این گزارشات صحت یافته و گوگل این تبلت را برای فروش عمومی در فروشگاه سخت‌افزاری آنلاین خود قرار داده است. نکته […]

هفته گذشته در خلال گزارش‌های منتشر شده دنیای فناوری، اعلام شد که غول جستجوگر دنیای اینترنت، گوگل، در یک بازه زمانی یک هفته‌ای تبلت جدید خود Pixel C را عرضه خواهد کرد. حال ظاهراً این گزارشات صحت یافته و گوگل این تبلت را برای فروش عمومی در فروشگاه سخت‌افزاری آنلاین خود قرار داده است. نکته حائز اهمیت در مورد این تبلت این است که این بار گوگل به تنهایی اقدام به تولید آن کرده و دیگر خبری از همکاری شرکت‌های دیگر برای تولید این تبلت نبوده تا بدین ترتیب گوگل اولین تبلت انحصاری خود را که 100 درصد طراحی و تولید شده توسط خودش است را به میدان رقابت روانه کند.

Google-Chrome-Pixel-C-13-640x359

گفتنی است تبلت Pixel C در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به همراه دو نکسوس جدید این شرکت، نکسوس 6P و نکسوس 5X معرفی شده بود. می‌توان گفت که این تبلت یکی از محصولات خوب این زمینه خواهد بود که ارزش انتظار کشیدن تا این زمان را داشته است. بد نیست بدانید که نسخه 32 گیگابایتی تبلت Pixel C قیمتی در حدود 499 دلار داشته و به طبع کسانی که به دنبال نسخه 64 گیگابایتی آن خواهند بود، باید هزینه بیشتری را بپردازند. همچنین اگر کاربری علاقه‌مند باشد که داک کیبورد آن را هم برای خود تهیه کند، باید یک هزینه 149 دلاری را هم متقبل شود.

شایان ذکر است که این تبلت از یک صفحه‌نمایش 10.2 اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن 2560

در 1800 پیکسل و غلظت تصویر 308 پیکسل و روشنایی 500 نیت به همراه پردازنده Tegra X1 انویدیا و پردازنده گرافیکی مکسول، 3 گیگابایت حافظه رم، دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی، درگاه یو‌اس‌بی Type-C و باتری 34.2 Wh برخوردار بوده و قرار است نسخه 6 اندروید مارشمالو را اجرا کند. همچنین این تبلت ابعادی در حدود 242 در 179 در 7 میلی‌متر، وزنی در حدود 517 گرم و بدنه‌ای آلومینیومی داشته و تنها در رنگ نقره‌ای عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال