شایعه: گوگل روی تبلتی اندرویدی موسوم به Pixel C کار می‌کند

تا ساعاتی دیگر گوگل از محصولات جدید خود در رویداد نیویورک رونمایی می‌کند؛ دو نکسوس جدید، کروم‌کست و برنامه‌ای جدید برای پخش موسیقی به‌صورت آنلاین از جمله محصولات جدید گوگل بوده که در این مراسم معرفی خواهند شد. حال جدیدترین شایعات منتشرشده حاکی از این است که گوگل ممکن است در این مراسم از تبلت جدیدی موسوم […]

تا ساعاتی دیگر گوگل از محصولات جدید خود در رویداد نیویورک رونمایی می‌کند؛ دو نکسوس جدید، کروم‌کست و برنامه‌ای جدید برای پخش موسیقی به‌صورت آنلاین از جمله محصولات جدید گوگل بوده که در این مراسم معرفی خواهند شد. حال جدیدترین شایعات منتشرشده حاکی از این است که گوگل ممکن است در این مراسم از تبلت جدیدی موسوم به Pixel C رونمایی کند. البته احتمال این وجود دارد که این تبلت در مراسم امروز معرفی نشود اما گوگل به‌زودی آن را معرفی و وارد بازار می‌کند.

برند Pixel گوگل برای لپ‌تاپ‌های بالارده‌ی این شرکت با سیستم‌عامل کروم‌بوک شناخته شده است؛ پس می‌توان انتظار داشت که این تبلت نیز شباهت بسیاری با لپ‌تاپ‌های پیکسل کروم‌بوک گوگل داشته باشد. البته این دستگاه از سیستم‌عامل اندروید بهره برده و گوگل قصد ندارد سیستم‌عاملی دیگر را در آن به کار گیرد.

از جمله مشخصات فاش شده این تبلت می‌توان به نمایشگری 10.2 اینچی با چگالی تصویر 308 پیکسل در اینچ اشاره کرد. گوگل قصد دارد از چیپست شرکت انویدیا برای تبلت Pixel C استفاده کند؛ چیپست Tegra X1 انویدیا به همراه پردازنده‌ای هشت هسته‌ای و پردازنده‌ی گرافیکی Maxwell وظیفه‌ی اجرای نرم‌افزار‌ها‌ی این تبلت را برعهده دارند. Pixel C دارای 3 گیگابایت رم بوده و از درگاه یو‌اس‌بی Type-C نیز برخوردار خواهد بود.

با توجه به این‌که احتمالاً تبلت شباهت بسیاری از لحاظ ظاهری به لپ‌تاپ‌های پیکسل گوگل داشته باشد، انتظار می‌رود گوگل از بدنه‌ای فلزی برای این تبلت نیز استفاده کند. حتی ممکن است بدنه‌ی تبلت همانند کروم‌بوک‌های این شرکت دارای چراغی باشد که وضعیت باتری تبلت را به کاربر نشان دهد.

تبلت Pixel C گوگل دارای دو کیبورد فیزیکی به صورت مجزا خواهد بود؛ یکی از این کیبوردها فلزی و دیگری چرم هستند و قابلیت اتصال به تبلت و استفاده همانند لپ‌تاپ‌ نیز در این دو کیبورد گنجانده شده است.

با توجه به این‌که کروک‌بوک‌های پیکسل گوگل از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند نمی‌توان انتظار داشت که تبلت Pixel C دارای قیمتی ارزان باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال