گوگل قصد دارد ویدیو های اینستاگرام و تیک تاک را در سرچ موبایل نمایش دهد

فناوری جدید گوگل قرار است ویدئوهای مربوط به اینستاگرام و تیک تاک را به سرچ موبایل اضافه کند. این قابلیت هم اکنون مراحل آزمایش خود را طی می‌کند. با این قابلیت کاربران در هنگام سرچ می توانند ویدیو های برخی از اپلیکیشن ها مانند اینستاگرام و تیک تاک را در یک گالری جدا در صفحه […]

فناوری جدید گوگل قرار است ویدئوهای مربوط به اینستاگرام و تیک تاک را به سرچ موبایل اضافه کند. این قابلیت هم اکنون مراحل آزمایش خود را طی می‌کند. با این قابلیت کاربران در هنگام سرچ می توانند ویدیو های برخی از اپلیکیشن ها مانند اینستاگرام و تیک تاک را در یک گالری جدا در صفحه نتایج مشاهده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل اوایل سال میلادی قابلیت جدیدی به نام Short Videos را به طور آزمایشی عرضه کرده بود که در آن کلیپ های کوتاهی از پلتفرم های گوگل مانند یوتیوب در تبی جدا به نام Google Discover نمایش داده می‌شد. اکنون قرار است ویدیو های مربوط به اینستاگرام و تیک تاک نیز به این قابلیت اضافه شود.

گوگل در گزارش خود مربوط به این قابلیت اضافه کرده قصد دارد تا کاربران را با کمک این قابلیت در پلتفرم های خود نگه دارد. هم اکنون این قابلیت تنها برای برخی از جستجو ها فعال شده به طوری که کاربر پس از ضربه زدن روی ویدیوهای مورد نظر به نسخه وب برنامه ها هدایت خواهد شد.

گوگل قصد دارد تا از این روش برای ماندن کاربران در پلتفرم خود استفاده کند. زیرا بسیاری از کاربران پس از تماشای ویدیوی جستجو شده مجدداً به صفحه گوگل باز می گردند. هنوز به روز رسانی قابلیت گوگل به طور رسمی تایید نشده اما نماینده این شرکت در گفتگوی اخیر خود توسعه نسخه موبایلی این قابلیت را تایید کرده است.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال