گوگل قصد دارد اندروید و کروم OS را با کمک سرویس Phone Hub ادغام کند

طی خبرهای منتشر شده، گوگل در حال توسعه سرویس جدید خود به نام  Phone Hubاست تا با استفاده از آن اندروید و کروم OS را با هم ادغام کند. سرویس جدید گوگل چیزی شبیه به سرویس Your Phone مایکروسافت است. این سرویس با هدف همگام سازی گوشی های هوشمند با کامپیوترهای شخصی توسعه داده شده […]

طی خبرهای منتشر شده، گوگل در حال توسعه سرویس جدید خود به نام  Phone Hubاست تا با استفاده از آن اندروید و کروم OS را با هم ادغام کند. سرویس جدید گوگل چیزی شبیه به سرویس Your Phone مایکروسافت است. این سرویس با هدف همگام سازی گوشی های هوشمند با کامپیوترهای شخصی توسعه داده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، پیش از این خبر های زیادی در مورد توسعه سرویس جدید گوگل به نام فون هاب منتشر شده بود. چندی پیش نیز کد پیدا شده در یکی از اپلیکیشن ها نشان می داد که سرویس فون هاب در حال توسعه است. اما تا کنون خبر خاصی در مورد آن منتشر نشده بود. گوگل سرویس جدید خود به نام فون هاب را با هدف همگام سازی اندروید با کروم OS عرضه خواهد کرد. به این ترتیب کاربر می‌تواند با استفاده از کامپیوتر شخصی، گوشی اندروید خود را مدیریت کند.

 از زمان انتشار شایعات در مورد فعالیت گوگل بر روی سرویس Phone Hub تاکنون بهبودهایی در این سرویس انجام گرفته است. از جمله آن می‌توان به تغییراتی در رابط کاربری اشاره کرد. با توجه به اسکرین شات های منتشر شده از این سرویس می‌توان فهمید که چه انتظاراتی از آن باید داشت. احتمالاً رابط کاربری فون هاب بسیار آسان بوده تا کاربر بتواند برای آغاز کار از آن استفاده کند. این سرویس قرار است اقداماتی نظیر فعال کردن هات اسپات گوشی، کنترل حالت  Do Not Disturb و یا مکان یابی گوشی را توسط کاربر امکان پذیر کند.

 همچنین با استفاده از این سرویس کاربر می تواند تب های باز شده در گوگل کروم را بر روی دسکتاپ مشاهده کند. حتی بدون دستکاری تپ ها بر روی دسکتاپ به وب گردی ادامه دهد. همچنین پنجره کوچک فون هاب قرار است نوتیفیکیشن ها را نیز به کاربر اطلاع دهد. برخی اطلاعات گوشی مانند میزان باتری و یا آنتن دهی نیز بر روی دسکتاپ قابل مشاهده است. از دیگر ویژگی های این سرویس همگام سازی بهتر اندروید و کروم OS است. زیرا در حال حاضر کروم OS تنها از طریق نسخه دسکتاپ گوگل مسیجز کاربرد دارد و این محدودیت برای کاربر کمی آزار دهنده است. هنوز فون هاب به طور رسمی آغاز به کار نکرده است. اما اگر ویژگی های منتشر شده آن صحت داشته باشد می تواند یک سرویس هیجان انگیز برای کاربران باشد.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال