Google Voice با رابط کاربری و اپلیکیشن‌های جدید به‌روزرسانی می‌شود

اپلیکیشن Google Voice (منتشر شده در ماه مارس سال 2009 میلادی) تا به امروز محبوبیت وسیعی به دست آورده است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که بر روی دستگاه‌های مختلف، که یکی از آن‌ها کامپیوترهای شخصی است، تماس تلفنی دریافت کنید. گوگل سرویس voicemail transcript (رونوشت پیام صوتی) خود و همچنین قابلیت […]

اپلیکیشن Google Voice (منتشر شده در ماه مارس سال 2009 میلادی) تا به امروز محبوبیت وسیعی به دست آورده است. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که بر روی دستگاه‌های مختلف، که یکی از آن‌ها کامپیوترهای شخصی است، تماس تلفنی دریافت کنید. گوگل سرویس voicemail transcript (رونوشت پیام صوتی) خود و همچنین قابلیت بایگانی کردن و جستجو در تمامی پیام‌های متنی ارسال و دریافت شده در این اپ به نمایش می‌گذارد. به هر حال با گذشت زمان جذابیت این اپلیکیشن از بین رفت. گوگل اپلیکیشن های جدیدتری را معرفی کرد، مثل اپلیکیشن Hangouts، که سرانجام با قابلیت اضافه کردن شماره Google Voice شما به آن باعث شد تا Google Voice به کلی فراموش شود. اما به نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است.

امروز، گوگل خبر از آپدیت جدیدی برای اپ Google Voice (که شامل تغییرات کلی در رابط کاربری این اپلیکیشن است) داد. این آپدیت برای تمامی کلاینت‌های این نرم افزار شامل تلفن‌های همراه اندروید و iOS و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. نسخه اندروید و iOS این اپ از سبک طراحی اپ تلفن پیش فرض اندروید بهره می‌برند. در کنار این طراحی، گوگل در نسخه iOS این اپ نوار پایینی برنامه را نگه می‌دارد تا نسخه iOS این اپلیکیشن با سبک طراحی Apple همخوانی داشته باشد. طراحی نسخه مخصوص کامپیوترهای شخصی این اپ بسیار شبیه طراحی اپ Google Hangouts است.

Google Voice gets updated with new UI and new apps

Google Voice gets updated with new UI and new apps

این آپدیت شامل تغییرات ظاهری است و کارایی Google Voice مانند قبل باقی خواهد ماند. با این که یکی کردن شماره Google Voice با اپ Google Hangouts هنوز ممکن است، اما شما به استفاده از اپلیکیشن Google Voice ترقیب خواهید شد. در حقیقت، این کار به شما تجربه بسیار بهتری خواهد داد. به نظر می‌رسد که Google از سرویس به هود یافته‌اش پشتیبانی خواهد کرد، پس در آینده‌ای نزدیک شاهد دور انداخته شدن Google Voice نخواهیم بود. این آپدیت چند هفته دیگر منتشر خواهد شد و اول برای اندروید و سپس برای iOS ریلیز خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال