رونمایی از اندروید M در کنفرانس گوگل

گفته می‌شود گوگل قصد دارد تا از نسخه‌ی جدیدتر اندروید در 28 می رونمایی کند. در اشتباهی که در جدول زمان بندی کنفرانس گوگل به نام  I/O رخ داد، نام اندروید M به اشتباه به بیرون درز کرد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از رونمایی اندروید M در این رویداد مطمئن شوند. اطلاعات زیادی […]

گفته می‌شود گوگل قصد دارد تا از نسخه‌ی جدیدتر اندروید در 28 می رونمایی کند. در اشتباهی که در جدول زمان بندی کنفرانس گوگل به نام  I/O رخ داد، نام اندروید M به اشتباه به بیرون درز کرد. همین مسئله باعث شد تا بسیاری از رونمایی اندروید M در این رویداد مطمئن شوند.

اطلاعات زیادی از نسخه‌ی بعدی اندروید به بیرون منتشر نشده اما چیزی که بر روی این جدول زمان بندی مشخص بوده عبارت ” اندروید M، قدرت این سیستم عامل را در هر مکانی نشان می‌دهد” می‌باشد. گوگل به راستی این عبارت با تا به امروز نشان داده است. امروزه می‌توان آثار اندروید را در هر جایی دید. از تلفن‌ها و تبلت‌های هوشمند گرفته تا تلوزیون‌ها که این سیستم عامل را بر روی خود به صورت نصب شده دارند.

از دیگر شایعات مربوط به اندروید M، می‌توان به پیشرفته‌تر شدن سیستم صوتی گوگل و همچنین سیستم نوتیفیکشن‌های این سیستم عامل اشاره کرد.

سال گذشته نیز گوگل در همین رویداد از اندورید لالی پاپ به صورت رسمی رونمایی کرد در نتیجه رونمایی گوگل از اندروید M در این رویداد نباید تعجب آور باشد.

چناچه در خبر‌ها داشتیم اندروید لالی پاپ تا به امروز نزدیک به 10 درصد بر روی دستگاه‌های اندرویدی نصب شده؛ شاید گوگل بتواند با معرفی از اندروید M توجه بیشتری را به خود کسب کند و شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند را به ارتقا به جدیدترین سیستم عامل خود تشویق کند. به هر حال، زمان زیادی تا برگزاری این رویداد نمانده، شما می‌توانید نظرات خود را در مورد اندروید ‌آینده با ما در میان بگذارید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال