نزدیک به 10 درصد از محصولات اندرویدی، از نسخه‌ی 5.0 و بالاتر از آن بهره می‌برند

همانطور که می‌دانید، فراگیر شدن اندروید 5.0 نسبت به اندروید 4.4 زمان بیشتری برده و همین موضوع سبب شده تا اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی، همانند سایر نسخه‌ها محبوب نباشد اما به نظر می‌رسد سرعت رشد آن در این زمان، در حال افزایش بوده و تلفن‌های بیشتری به این نسل جدید این سیستم‌عامل، ارتقاء پیدا می‌نمایند. با […]

همانطور که می‌دانید، فراگیر شدن اندروید 5.0 نسبت به اندروید 4.4 زمان بیشتری برده و همین موضوع سبب شده تا اندروید 5.0 آبنبات‌چوبی، همانند سایر نسخه‌ها محبوب نباشد اما به نظر می‌رسد سرعت رشد آن در این زمان، در حال افزایش بوده و تلفن‌های بیشتری به این نسل جدید این سیستم‌عامل، ارتقاء پیدا می‌نمایند.

با توجه به آخرین اطلاعاتی که از 28 آوریل یا 6 می جمع‌آوری شده است، مجموعا 9 درصد از محصولات اندرویدی به Andorid 5.0 مجهز بوده و 0.7 درصد از آنها نیز نسخه‌ی 5.1 را شامل می‌شوند. این میزان نسبت به ماه گذشته که 5 درصد بوده، تقریبا دو برابر شده و دلیل آن نیز افزایش فروش پرچم‌داران و محصولات جدید می‌باشد.

همچنان اندروید 4.4 کیت‌کت، بخش عظیمی از بازار را در دست خود داشته و از ماه گذشته که 41.1 درصد بوده، حالا میزان وجود آن در میان گوشی‌های هوشمند، به 39.8 درصد رسیده است. البته هنوز شاهد عرضه‌ی پرچم‌داران شرکتهایی همچون ZTE، Xiaomi، LG، Sony، Huawei و … در بازار نیستیم و احتمالا تا چند ماه آینده و با عرضه‌ی این محصولات جدید، سرعت رشد و فراگیری اندروید 5.0 در میان کاربران، با سرعت بیشتری افزایش پیدا کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال