گوگل لیست کروم‌بوک‌هایی که از اپلیکیشن‌های اندرویدی پشتیبانی خواهند کرد را منتشر نمود

شرکت گوگل به تازگی این مورد را به طور رسمی تایید کرده است که کروم‌بوک‌های تولید شده توسط شرکت‌ها هم اینک قابلیت دسترسی به برنامه‌های اندرویدی موجود در پلی‌استور را خواهند داشت. مسلما بسیاری از کاربران منتظر هستند تا ببینند کدام یک از محصولات کروم‌بوک از این ویژگی جدید برخوردار خواهد بود. هم اکنون انتظارها […]

شرکت گوگل به تازگی این مورد را به طور رسمی تایید کرده است که کروم‌بوک‌های تولید شده توسط شرکت‌ها هم اینک قابلیت دسترسی به برنامه‌های اندرویدی موجود در پلی‌استور را خواهند داشت. مسلما بسیاری از کاربران منتظر هستند تا ببینند کدام یک از محصولات کروم‌بوک از این ویژگی جدید برخوردار خواهد بود. هم اکنون انتظارها به پایان رسیده و لیست مربوط به این سری از کروم‌بوک‌ها منتشر شده است.

لیست کروم‌بوک‌هایی که قرار است یک ماه دیگر از برنامه و اپلیکیشن‌های اندرویدی شرکت گوگل به طور کامل پشتیبانی کنند به این شرح است: Chromebook R11 ایسر، Chromebook Flip ایسوس و همچنین نسخه 2015 از Chromebook Pixel گوگل.

گفتنی است کروم‌بوک‌های بسیار بیشتری نیز تا پایان سال میلادی به این ویژگی جدید مجهز خواهند شد تا بتوانند به فروشگاه بسیار بزرگ پلی‌استور گوگل دسترسی داشته باشند. البته در این لیست خبری از نسخه 2013 کروم‌بوک Pixel گوگل نیست. از طرفی با نگاهی دقیق‌تر متوجه خواهید شد که کروم‌بوک‌های تولید شده با سن بیشتر از دو سال در این لیست قرار نگرفته‌اند.

شرکت گوگل در ادامه به وب‌سایت خبری ArsTechnica این طور اظهار کرده است که این مورد کاملا عمدی بود است. گوگل این طور اضافه می‌کند که: “برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های گوگل می‌بایست بر روی تمامی کروم‌بوک‌های جدید پشتیبانی شوند. از طرفی کروم‌بوک‌های ساخته شده در سال‌های 2015 یا حتی 2014 نیز نمی‌بایست از این قاعده مستثنی باشند. اما دستگاه‌های قدیمی‌تر از این ویژگی جدید پشتیبانی نخواهند کرد.”

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال