نظارت بیشتر گوگل بر مقالات هوش مصنوعی و استفاده از لحن مثبت

به تازگی گوگل سعی کرده تا با اعمال سیاست های جدید، نظارت بیشتری روی مقالات علمی خود داشته باشد. سیاست جدید این شرکت بیشتر بر روی موضوعات حساسی مانند جنسیت، نژاد و یا ایدئولوژی های سیاسی خواهد بود. همچنین گوگل از محققان خود خواسته تا در مقالاتی که مربوط به هوش مصنوعی است از واژگان […]

به تازگی گوگل سعی کرده تا با اعمال سیاست های جدید، نظارت بیشتری روی مقالات علمی خود داشته باشد. سیاست جدید این شرکت بیشتر بر روی موضوعات حساسی مانند جنسیت، نژاد و یا ایدئولوژی های سیاسی خواهد بود. همچنین گوگل از محققان خود خواسته تا در مقالاتی که مربوط به هوش مصنوعی است از واژگان مثبت استفاده کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل قصد دارد تا سیاست های جدیدی را در رابطه با موارد و موضوعات حساس در پیش بگیرد. این شرکت از برخی محققان خودخواسته تا در معرفی فناوری‌های خود از واژگان مثبت استفاده کنند. در سیاست‌های جدید گوگل احتمالاً در اکثر مقالات محققان در تحقیق کردن موضوعاتی مانند تحلیل چهره و عواطف یا نژاد و ایدئولوژی های سیاسی از لحن مثبت استفاده خواهند کرد و این شرکت دیگر از لحن منفی استفاده نمی کند.

شرح سیاست جدید گوگل در یکی از وبسایت های این شرکت که مربوط به تشریح قوانین بوده به دست آمده است. گوگل در مورد این موضوع می گوید: در برخی موارد در حوزه فناوری با وجود اینکه پروژه ها به صورت غیر حساس در نظر گرفته می شوند اما در نهایت ممکن است برخی مشکلات اخلاقی، حیثیتی، یا قانونی را به وجود آورد. اگرچه تاریخ انتشار این سیاست مشخص نیست اما رویترز اعلام کرده احتمالا کارکنان گوگل از ماه ژوئن این قوانین را رعایت خواهند کرد.

نظارت بیشتر بر مقالات یکی دیگر از سیاست های این شرکت در مورد استاندارد سازی بررسی مقالات علمی خواهد بود که پیش ازاین با عناوینی مانند جلوگیری از افشای اسرار تجاری در نظر گرفته می شد. همچنین محققان نیز در زمان انتشار محتوا برای معرفی فناوری ها ملزم به استفاده از لحن مثبت هستند. برخی از محققان نیز هم اکنون با بروز رسانی مقالات خود مجبور به حذف تمام ارجاعات به محصولات گوگل شدند.


لینک مقاله : techna news

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال