GTA V باز هم برای PC تاخیر خورد! + سیستم مورد نیاز رسمی بازی

احتمالا این خبر برای علاقه مندان به عنوان GTA V ناراحت کننده باشد اما باید اعلام کنید که این بازی برای دوم توسط راک استار تاخیر خورد. راک استار پس از عذر خواهی از هوادارن به شایعات پیرامون سیستم مورد نیازی بازی نیز پاسخ داد و خیال همه را راحت کرد. این عنوان در تاریخ […]

احتمالا این خبر برای علاقه مندان به عنوان GTA V ناراحت کننده باشد اما باید اعلام کنید که این بازی برای دوم توسط راک استار تاخیر خورد. راک استار پس از عذر خواهی از هوادارن به شایعات پیرامون سیستم مورد نیازی بازی نیز پاسخ داد و خیال همه را راحت کرد.

این عنوان در تاریخ 17 سپتامبر سال 2013 برای کنسول های PS3 و Xbox 360 عرضه شده بود و بعد از یک سال، یعنی در نوامبر سال 2014، این عنوان با یک مود اول شخص، گرافیک بهبود یافته، جزئیات بیشتر، ترافیک سنگین تر و امکانات بسیار بیشتری برای کنسول های نسل هشتم سونی و مایکروسافت عرضه شد.

gta v

سال گذشته نیز پس از اخبار و شایعات بسیار زیادی پیرامون این بازی، اعلام شده بود که نسخه ی PC از این بازی در تاریخ 27 ژانویه سال 2015 عرضه خواهد شد اما روز گذشته راک استار به صورت رسمی عرضه ی این عنوان را تا دو ماه دیگر به تویع انداخت و اعلام نمود که در حال تست بازی و بهبود گرافیک می باشد و سعی دارد تا بهترین تجربه را در اختیار بازیکنان قرار دهد.

gta v  2

اما جالب است بدانید که این روزها شایعات بسیاری پیرامون تنظیمات گرافیکی و سنگینی بازی منتشر شده بود که بسیار بحث بر انگیز بود. طبق یک تصویر، اعلام شده بود که یک کارت GTX 770 قادر نخواهد بود تا بازی را با روزولشن 1080p و 60FPS اجرا کند و حتی برای رسیدن به 60 فریم، برخی تنظیمات را نیز باید خاموش کرد و برخی تنظیمات را بر روی گزینه ی Low قرار داد. اما همراه با خبر تاخیر این بازی، سیستم مورد نیاز بازی نیز توسط راک استار اعلام شد که می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

Minimum specifications:

  • OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2* (*NVIDIA video card recommended if running Vista OS)
  • Processor: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz
  • Memory: 4GB
  • Video Card: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
  • Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
  • HDD Space: 65GB
  • DVD Drive

Recommended specifications:

  • OS: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1
  • Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2GHZ (4 CPUs) / AMD X8 FX-8350 @ 4GHZ (8 CPUs)
  • Memory: 8GB
  • Video Card: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD7870 2GB
  • Sound Card: 100% DirectX 10 compatible
  • HDD Space: 65GB
  • DVD Drive

همانگونه که مشاهده می کنید، برای اجرای این بازی تنها نیاز به یک کارت گرافیک 9800GT از شرکت انویدیا دارید. اما چند نکته ی بسیار مهم در این سیستم دیده میشود.

1. این عنوان در ویندوز XP اجرا نمی شود، پس اگر هنوز از این ویندوز استفاده می کنید باید به فکر اتقاء سیستم خود باشید. از سوی دیگر، وزژن 32 بیتی ویندوز ها نیز جوابگوی این عنوان نخواهد بود و با این بازی سازگاری نخواهد داشت.

2. شاید برای اجرای این بازی کارت گرافیک قدرتمندی نیاز نداشته باشید اما پردازنده ی قدرتمندی نیاز دارید که نتیجه گیری می کنیم این بازی عنوانی پردازنده محور می باشد.

3. آخرین نکته، میزان فضای مورد این نیاز بازی می باشد. برای این بازی، 65 گیگابایت فضا نیاز دارید که شاید برای بسیاری از افراد، این فضا بسیار زیاد باشد.

امیدواریم با این همه تاخیر، این عنوان به صورت کامل بهینه شده باشد و نیازی به بروزرسانی های بیشتر نباشد. نظر شما در رابطه با این عنوان چیست؟ به نظر شما دلیل تاخیر در عرضه ی نسخه ی PC، فروش بیشتر نسخه ی کنسولی از این بازی نمی باشد؟ ما را از نظرات خود آگاه کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال