تلاش یک هکر برای فروش ۴۲۷ میلیون پسورد مای‌ اسپیس

شبکه‌ی اجتماعی مای‌ اسپیس قبل از روی کار آمدن فیس‌بوک و توئیتر، دوران بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و رونق فراوانی داشت؛ اما دیگر امروزه توجه چندانی به آن نمی‌شود. به‌هر‌حال اگر در ده یا پانزده سال اخیر در این شبکه‌ی اجتماعی حساب کاربری داشته‌اید، احتمالا پسورد شما هم هک شده و در اختیار این […]

شبکه‌ی اجتماعی مای‌ اسپیس قبل از روی کار آمدن فیس‌بوک و توئیتر، دوران بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و رونق فراوانی داشت؛ اما دیگر امروزه توجه چندانی به آن نمی‌شود. به‌هر‌حال اگر در ده یا پانزده سال اخیر در این شبکه‌ی اجتماعی حساب کاربری داشته‌اید، احتمالا پسورد شما هم هک شده و در اختیار این هکر قرار گرفته است.

براساس گزارشات منتشر شده، یک هکر توانسته به 427 میلیون پسوردهای این وب‌سایت دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را با قیمت 2800 دلار برای فروش گذاشته است. گفته می‌شود این هکر، همان هکری بوده که پسورد و ایمیل‌های بیش از 117 میلیون کاربر شبکه‌ی اجتماعی LinkedIn را در فضای مجازی پخش کرده است.

براساس این گزارش که از وب‌سایت مطرح  Motherboard منتشر شده، حتی حساب کاربری کارکنان این وب‌سایت نیز مورد تهاجم این هکر قرار گرفته‌اند و این کاربران با فرستادن ایمیل به این هکر و خرید آن، توانسته‌اند پسورد خود را دریافت کند. این هکر حتی پسوردهایی که بیشترین استفاده را در میان کاربران داشته هم منتشر کرده و هم‌چنان عباراتی نظیر password1، abc123 و 123456 در میان پسوردهای کاربران دیده می‌شود. درهرصورت اگر شما هم جز کسانی هستید که در این وب‌سایت حساب کاربری دارید، بهتر است هرچه سریع‌تر به تغییر پسورد خود اقدام کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال