ترافیک دیتای ۴G همراه اول 20 برابر شده است

وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد: ترافیک دیتای ۴G همراه اول طی مدت دو ماه 20 برابر شده است. وی با تاکید بر سیر صعودی مصرف دیتای مشترکان همراه اول گفت: در روزهای تعطیل ترافیک دیتای اپراتور اول حدود ۱۵ درصد رشد دارد. با توجه به افزایش مصرف دیتا، باید سرمایه‌گذاری‌های لازم جه […]

وحید صدوقی، مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اعلام کرد: ترافیک دیتای ۴G همراه اول طی مدت دو ماه 20 برابر شده است.

وی با تاکید بر سیر صعودی مصرف دیتای مشترکان همراه اول گفت: در روزهای تعطیل ترافیک دیتای اپراتور اول حدود ۱۵ درصد رشد دارد. با توجه به افزایش مصرف دیتا، باید سرمایه‌گذاری‌های لازم جه پاسخگویی مناسب به نیازهای مشترکان صورت گیرد و برهمین اساس طی این مدت تعداد سایت‌های ۳G و ۴G به طور دائم با روند افزایشی همراه بوده است.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ادامه داد: به طور معمول در روزهای تعطیل استفاده مشترکان همراه اول از سرویس مکالمه حدود ۳ تا ۳۵ درصد کاهش دارد، چراکه بسیاری مشترکان افرادی هستند که به منظور انجام امور شغلی خود مکالمه می‌کنند و در چنین شرایطی مصرف دیتا با افزایش مواجه می‌شود.

صدوقی افزود: تا پیش از ارائه خدمات نسل سه در طول روز به طور میانگین حدود ۷۰ ترابایت مصرف دیتا داشتیم، اما اکنون این رقم به بیش از ۱۰۰۰ ترابایت رسیده است.

وی با بیان اینکه بر اساس نسبت جمعیت ایران با جمعیت جهان در سال ۲۰۱۶ باید مصرف دیتای همراه در ایران حدود ۴۰۰۰ مگابایت بود، گفت: این رقم تنها ۶۰۰ مگابایت بوده که همین موضوع گویای آن است که باید در این حوزه سرمایه‌گذاری‌های متعدد صورت گرفته و شاهد رشد ۱۷ برابری این ارقام باشیم تا در حوزه اینترنت همراه بتوانیم در حد جهانی سهم داشته باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال