۱۸۵ شهر تحت پوشش اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ هستند

مرتضی طاهری، معاون اپراتور همراه اول از پوشش اینترنت نسل 4 و 4.5 در 185 شهر خبر داد و گفت: توسعه شبکه موبایل باند پهن از اردیبهشت 93 شروع شد و با راه اندازی 10 هزار و 500 سایت نسل 3 و 4 هزار سایت نسل 4 و 4.5 توسعه ادامه دارد. وی ادامه داد: […]

مرتضی طاهری، معاون اپراتور همراه اول از پوشش اینترنت نسل 4 و 4.5 در 185 شهر خبر داد و گفت: توسعه شبکه موبایل باند پهن از اردیبهشت 93 شروع شد و با راه اندازی 10 هزار و 500 سایت نسل 3 و 4 هزار سایت نسل 4 و 4.5 توسعه ادامه دارد.

وی ادامه داد: مشترکانی که گوشی آن‌ها از نسل ۴ پشتیبانی می‌کند می‌توانند با تعویض سیم‌کارت از نسل ۴ و ۴.۵ استفاده کنند و فناوری نسل ۴.۵ بستگی به گوشی و مودم دارد.

طاهری افزود: برنامه اپراتور اول تا پایان سال، رسیدن به 18 هزار سایت نسل 3 و 11 هزار سایت نسل 4.5 است.

معاون فنی و توسعه همراه اول گفت: برنامه توسعه تا پایان اسفند 95 با نصب و راه اندازی 11 هزار سایت نسل 4.5 ادامه خواهد داشت.

وی همچنین توضیحاتی را در مورد “وای فای اول” ارائه داد و گفت: این سرویس از خرداد 95 ارائه شده، تا انتهای سال جاری در بیش از 1000 نقطه از مراکز پر تردد کشور نصب و راه اندازی می‌شود.

طاهری در ادامه با اشاره به توان فنی و مهندسی این شرکت تاکید کرد: در هر هفته حدود 1000 سایت با استفاده از توان و تخصص جوانان ایرانی وارد شبکه می‌شود که به گفته شرکت‌های خارجی این حجم از توسعه بی‌سابقه بوده و توسعه در دست اجرا، بزرگترین پروژه توسعه مخابراتی خاورمیانه است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال