استفاده از سرویس «تماس بان» همراه اول کاملا رایگان است

چندی پیش خبری مبنی بر هزینه‌دار بودن استفاده از سرویس «تماس بان» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد اما همراه اول از رایگان بودن این سرویس خبر داد. «تماس بان» سرویسی است که حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه، مشترک از کلیه تماس‌های دریافتی خود مطلع خواهد شد. چنانچه مشترک […]

چندی پیش خبری مبنی بر هزینه‌دار بودن استفاده از سرویس «تماس بان» در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد اما همراه اول از رایگان بودن این سرویس خبر داد.

«تماس بان» سرویسی است که حتی در هنگام در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه، مشترک از کلیه تماس‌های دریافتی خود مطلع خواهد شد. چنانچه مشترک به علت در دسترس نبودن و یا خاموش بودن تلفن همراه خود قادر به دریافت تماس و پاسخگویی نباشد، «تماس بان» پس از اتصال مجدد فرد به شبکه همراه اول، شماره تمام کسانی را که در این فاصله با وی تماس گرفته‌اند به همراه زمان تماس آنها، در یک پیامک برای مشترک ارسال خواهد کرد.

اپراتور همراه اول با تاکید بر رایگان بودن فعال کردن و استفاده از سرویس تماس بان، از مشترکین خود درخواست کرد جهت کسب اطلاعات صحیح به کانال‌های ارتباطی این اپراتور همچون پرتال اینترنتی (mci.ir)، مرکز تماس مشترکین (۹۹۹۰) و صفحات رسمی این اپراتور در شبکه‌های اجتماعی مراجعه کنند.

مشترکین همراه اول برای فعال کردن این سرویس می‌توانند عدد ۱ را به سرشماره ۹۹۱۴ ارسال کرده و همچنین با ارسال عدد ۵ سرویس را غیر فعال کنند. همچنین می‌توانند با ارسال پیامک بدون متن به ۹۹۱۴ راهنمایی‌های لازم برای سرویس را دریافت کنند.