نخستین هدست واقعیت ترکیبی مجهز به چیپست اسنپ‌دراگون 835 معرفی شد

در روزی که کوالکام از جدیدترین چیپست خود، اسنپ‌دراگون 835 برای گوشی‌های‌هوشمند رونمایی کرد، گروه طراحی Osterhout نیز از دو عینک‌ هوشمند جدید معرفی کردند. دو عینکی که به چیپست اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده‌اند. شرکت Osterhout با همکاری با شرکت 21th Century Fox قصد دارد تا اپلیکیشن‌های مربوط به تلفن‌های‌هوشمند را برای این عینک واقعیت مجازی منتشر کند […]

در روزی که کوالکام از جدیدترین چیپست خود، اسنپ‌دراگون 835 برای گوشی‌های‌هوشمند رونمایی کرد، گروه طراحی Osterhout نیز از دو عینک‌ هوشمند جدید معرفی کردند. دو عینکی که به چیپست اسنپ‌دراگون 835 مجهز شده‌اند.

شرکت Osterhout با همکاری با شرکت 21th Century Fox قصد دارد تا اپلیکیشن‌های مربوط به تلفن‌های‌هوشمند را برای این عینک واقعیت مجازی منتشر کند و با استفاده از آن‌ها محتوای جدیدی را به کاربران تحویل دهد. این دو عینک هوشمند علاوه بر استفاده از چیپست اسنپ‌دراگون 835، نرم‌افزار توسعه‌دهندگان واقعیت مجازی را موسوم به SDK از کوالکام خریداری کرده و از همین طریق موفق به جذب بیش از 300 هزار توسعه‌دهنده شده است. این توسعه‌دهندگان پیش از این حدود 25 هزار اپلیکیشن واقعیت افزوده را برای دستگاه‌های مورد نظر تولید کرده‌اند.

عینک‌هوشمند R-9 با زاویه دید 50 درجه و رزولوشن 1080p به سراغ کاربران آمده است. در قسمت بالایی این عینک سنسوری 13 مگاپیکسلی با قابلیت ثبت تصاویر با رزولوشن 4K و نرخ 60 فریم در ثانیه قرار گرفته است. دوربین جلوی عینک R-9 همچنین می‌تواند تصاویر با رزولوشن فول‌اچ‌دی را با نرخ فریم 120 فریم در ثانیه به ثبت برساند. در این عینک دو اسپیکر بر روی هر دسته نزدیک به گوش شخص تعبیه شده و 128 گیگابایت فضای داخلی هم بر روی آن قرار گرفته است. قیمت این محصول 1800 دلار در نظر گرفته شده است.

اما عینک دوم معرفی شده، R-8 دارای مشخصه‌های فنی کمی ضعیف‌تر و البته قیمتی پایین‌تر نیز است. عینک مورد اشاره تصاویر را با رزولوشن 720p و زاویه دید 40 درجه‌ای به کاربران نشان خواهد داد. حافظه‌ی داخلی این محصول 64 گیگابایت است و دو دوربین استریو با رزولوشن 1080p نیز بر روی‌ آن قرار گرفته است. محصول مورد اشاره برچسب 1000 دلاری را به خود خواهد دید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال