اسپیکرهای Harman مجهز به کورتانا مجوز Wi-Fi را دریافت کرد

اگرچه امروزه Google Home و Amazon Echo محبوب‎ترین اسپیکرها با پشتیبانی از فرمان‎های صوتی هستند ولی سایر شرکت‎ها نیز می‎توانند در این بازار نسبتا تازه به رقابت با آن‎ها بپردازند. در همین راستا نیز شرکت مایکروسافت شرکت مهم دیگری است که احتمالا وارد پیکار شود، چون این شرکت ردموندی قصد دارد دستیار دیجیتالی شخصی خود […]

اگرچه امروزه Google Home و Amazon Echo محبوب‎ترین اسپیکرها با پشتیبانی از فرمان‎های صوتی هستند ولی سایر شرکت‎ها نیز می‎توانند در این بازار نسبتا تازه به رقابت با آن‎ها بپردازند. در همین راستا نیز شرکت مایکروسافت شرکت مهم دیگری است که احتمالا وارد پیکار شود، چون این شرکت ردموندی قصد دارد دستیار دیجیتالی شخصی خود کورتانا را در اختیار شرکت هارمن قرار دهد.

این اطلاعات در آذرماه مورد تایید شرکت هارمون قرار گرفت، زمانی که این شرکت یک تیزر ویدئویی در رابطه با اسپیکر پشتیبانی کننده از فرمان‎های صوتی بعدی خود منتشر کرد. این محصول جدید Harman Kardon نام دارد و از کورتانای مایکروسافت بهره خواهد برد.

از آن‌جایی‎که این دستگاه در اوایل دی‎ماه در نمایشگاه CES 2017 معرفی نشد، ایناحتمال وجود دارد که سامسونگ، مالک جدید شرکت هارمن، هفته‎ی آینده در کنگره جهانی موبایل از این اسپیکر رونمایی کند.

با این‎حال، اسپیکر Harman Kardon مجوز وای‎‎فای را از اتحادیه‎ وای‎‌فای دریافت کرده است تا با معرفی رسمی آن فاصله‎ی زیادی نداشته باشیم. در توضیح این محصول به کورتانا و استفاده از سیستم‎عامل لینوکس نسخه‎ی 3.8.13 اشاره شده است.

 

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال