شرکت Hasselblad مشغول کار بر روی ماژول دوربین Moto Z است

شرکت موتورولا در کنار گوشی‌های هوشمند جدید سری موتو زد خود که از قابلیت ماژولار برخوردار بودند.، لوازم جانبی دیگری را نیز برای خریداری و استفاده کاربران ارائه کرد که Moto Mods نام داشتند. هم اینک موتو مودهای بسیار زیادی تا به این تاریخ معرفی شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به ماژول بلندگو، پروژکتور، باتری […]

شرکت موتورولا در کنار گوشی‌های هوشمند جدید سری موتو زد خود که از قابلیت ماژولار برخوردار بودند.، لوازم جانبی دیگری را نیز برای خریداری و استفاده کاربران ارائه کرد که Moto Mods نام داشتند. هم اینک موتو مودهای بسیار زیادی تا به این تاریخ معرفی شدند که از جمله آن‌ها می‌توان به ماژول بلندگو، پروژکتور، باتری و دیگر موارد این چنینی اشاره کرد.

به تازگی اطلاعاتی منتشر شده است مبنی بر این که موتورولا در حال همکاری با شرکت هاسلبلاد است تا یک ماژول دیگر را در زمینه عکاسی تولید نماید. این موضوع در خبر منتشر شده از سوی حساب کاربری hellomotoHK در وب‌سایت Dpreview لو رفت. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید ماژول دوربینی به نمایش در آمده است که به منظور استفاده در گوشی‌های سری موتو زد طراحی و ساخته شده است و از طرفی نشان شرکت هاسل‌بلاد نیز در کناره سمت راست و پایین آن نیز نقش بسته است.

براساس دیده‌ها و شنیده‌ها، این ماژول از قابلیت‌هایی همچون زوم و بزرگنمایی اپتیکال 10 برابر، فلاش زنون، یک کلید فیزیکی شاتر، کلید فیزیکی بزرگنمایی و همچنین قابلیت عکاسی در فرمت خام یا همان RAW برخوردار خواهد بود. از طرفی در این ماژول قابلیت استفاده از ویژگی به اشتراک گذاری سریع تصاویر نیز محیا شده است. هنوز نمی‌دانیم که شرکت هاسلبلاد به چه میزان در این ماژول با شرکت موتورولا همکاری داشته است اما در هر صورت بر اساس نقش بستن نام این شرکت بر روی این محصول، مسلما توجه بسیار از عکاسان و دوست‌داران هنر عکاسی به این محصول جدید جلب خواهد شد. لازم به ذکر است که گوشی هوشمند موتو زد موتورولا از یک نمایشگر 5.5 اینچی به همراه تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام، دوربین 13 مگاپیکسلی به همراه باتری با ظرفیت 2600 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است.

در هر صورت تا آن جایی که اطلاع داریم شرکت هاسلبلاد می‌تواند در این زمینه با شرکت موتورولا هم‌فکری نماید و از طرفی مجوز قرارگیری نام خود بر روی محصولات این شرکت را نیز صادر نماید. هنوز به طور رسمی هیچ خبر خاصی در این زمینه منتشر نشده است. بنابراین می‌بایست منتظر بمانیم تا ببینیم در آینده شرکت‌های موتورولا و هاسلبلاد چه محصول جدیدی را با همکاری یکدیگر ارائه خواهند داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال