مکانیزم جدید گوگل برای مقابله با تبلیغات تمام صفحه

گوگل در سال گذشته تاکنون تغییراتی را در بخش موتور جستجوی خود انجام داده است. از جمله مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده، در اولویت قرار گرفتن وبسایت‌هایی می‌باشد که از گوشی‌های هوشمند پشتیبانی کامل داشته و با توجه به سایز گوشی، طرز به نمایش در آمدن سایت فرق می‌کند. بنابراین سایت‌هایی که هنگام کار با گوشی […]

گوگل در سال گذشته تاکنون تغییراتی را در بخش موتور جستجوی خود انجام داده است. از جمله مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده، در اولویت قرار گرفتن وبسایت‌هایی می‌باشد که از گوشی‌های هوشمند پشتیبانی کامل داشته و با توجه به سایز گوشی، طرز به نمایش در آمدن سایت فرق می‌کند. بنابراین سایت‌هایی که هنگام کار با گوشی هوشمند فونت مناسب‌تری را داشته باشند و بتوان به راحتی با آن‌ها کار کرد در اولویت جستجو قرار می‌گیرند.

حال گوگل باز هم تغییر دیگری را در موتور جستجوی خود ایجاد کرده است. از این پس اگر هنگامی که بر روی سایت مورد نظر خود کلیک کنید، تبلیغاتی همچون نصب برنامه‌های گوشی هوشمند به صورت فول اسکرین به نمایش در بیاید، گوگل  این سایت‌ها را در اولویت آخر جستجو قرار می‌دهد.

این ویژگی از اول ماه نوامبر اغاز می‌شود و گوگل اینگونه سایت‌ها را  سازگار با گوشی هوشمند (Mobile-Friendly) نمی‌داند. بنابراین سایت‌هایی که با تبلیغات به صورت فول اسکرین از شما پذیرایی کنند کمتر در جستجو‌های گوگل به چشم خواهند آمد.

طبیعتات تبلیغات کوچک و تبلیغاتی که تمامی نمایشگر گوشی را اشغال نکند از نظر گوگل دچار مشکل نمی‌باشد. حتی تبلیغات فول اسکرینی که بعدا در کلیک‌های بعدی وبسایت به نمایش درآید باز هم از نظر گوگل مشکلی ندارد. گوگل تنها به تلیغاتی ایراد می‌گیرد که در همان کلیک اول به نمایش درآیند و باعث ایجاد مزاحمت برای کاربر شود.

باید دید تغییراتی که گوگل در موتور جستجوی خود ایجاد می‌کند باعث می‌شود که کاربران راحت‌تر به وبگردی بپردازند یا این که روش‌های جدیدی برای تبلیغ برنامه‌ها پیدا می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال