ثبت و پیگیری تخلفات شرکت ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت از طریق سامانه ۱۹۵

حسین فلاح جوشقانی، سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از امکان مشاهده جزئیات سرویس دریافتی برای مشترکین اینترنت پرسرعت ثابت ADSL و WiMAX خبر داد. مشترکین می‌توانند به پنل کاربری خود در پایگاه اینترنتی اپراتور طرف قرارداد مراجعه کرده و جزئیات سرویسی را که خریداری نموده‌اند مشاهده کنند. این […]

حسین فلاح جوشقانی، سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از امکان مشاهده جزئیات سرویس دریافتی برای مشترکین اینترنت پرسرعت ثابت ADSL و WiMAX خبر داد. مشترکین می‌توانند به پنل کاربری خود در پایگاه اینترنتی اپراتور طرف قرارداد مراجعه کرده و جزئیات سرویسی را که خریداری نموده‌اند مشاهده کنند. این جزئیات شامل مبالغ پرداختی به اپراتور، زمان های اتصال، حجم استفاده شده و … است.

 طبق اظهارات جوشقانی، شرکت‌های ارائه‌کننده این خدمات موظف هستند ضمن اطلاع‌رسانی شفاف تعرفه و نحوه ارائه خدمات خود به مشتریان، امکان مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به سرویس فروخته شده را در پنل کاربری هر مشترک فراهم کنند.

وی با تاکید بر اهمیت مشاهده تمامی اطلاعات توسط مشترکین گفت: بررسی و کنترل اطلاعات و جزئیات سرویس دریافتی در پنل کاربری توسط هر مشترک، افزایش شناخت از سرویس خریداری شده را به همراه دارد.

سرپرست معاونت نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از مشترکین خواست تا در صورت مشاهده مغایرت در سرویس خریداری شده با اطلاعات موجود در این بخش (سرعت و حجم تعریف شده، هزینه‌های پرداخت شده و …)، به سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به آدرس www.195.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۱۹۵ تماس گرفته و شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند.