گوشی نوکیا 150 معرفی شد

همانطور که احتمالاً می‌دانید، برند نوکیا چندسالی است که دراختیار شرکت مایکروسافت است و به همین دلیل هم حق تولید موبایل با این برند برای خود نوکیا مقدور نمی‌باشد. شرکت HMD Global یک کمپانی در زمینه‌ی تولید تجهیزات فناوری است که بهار امسال حق استفاده از برند نوکیا بروی گوشی‌های خود را از کمپانی مایکروسافت […]

همانطور که احتمالاً می‌دانید، برند نوکیا چندسالی است که دراختیار شرکت مایکروسافت است و به همین دلیل هم حق تولید موبایل با این برند برای خود نوکیا مقدور نمی‌باشد. شرکت HMD Global یک کمپانی در زمینه‌ی تولید تجهیزات فناوری است که بهار امسال حق استفاده از برند نوکیا بروی گوشی‌های خود را از کمپانی مایکروسافت گرفت و این کمپانی درحال کار بروی موبایلی اندرویدی با برند نوکیا برای معرفی در کنگره بین‌المللی موبایل در سه‌ماهه ابتدایی سال آینده میلادی است. به نظر می‌رسد که شرکت HMD Global با تولید اولین دستگاه اندرویدی با برند نوکیا قصد ورود به دنیای بزرگ اسمارت‌فون‌ها را دارد.

گوشی نوکیا 150 و مدل دو سیم‌کارت آن با قیمت پایه‌ی 26 دلار معرفی شدند و در توصیف آن‌ها از “مقرون به صرفه و با دوام” استفاده شده است. این دستگاه برای افرادی طراحی شده است که با سیستم‌عامل‌های قدیمی نوکیا نوستالژی دارند و نیاز به دستگاهی قابل اعتماد دارند. در طراحی نرم‌افزاری این دستگاه از رابط کاربری بسیار آشنایی استفاده شده است. در این دستگاه از یک صفحه‌ی 2.4 اینچی با کیبرد فیزیکی، بلوتوث، رادیو اف ام، پخش موزیک‌های MP3 و قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی جانبی میکرو SD استفاده شده است. خوشبختانه برای شارژ دستگاه از یک کابل میکرو USB استفاده می‎‌شود. این دستگاه از دوربین VGA بهره می‌برد. همچنین، یک فلاش LED نیز در کنار دوربین تعبیه شده که از آن بعنوان چراغ قوه نیز می‌توان استفاده کرد؛ دقیقاً همانند نسل‌های پیشین دستگاه‌های نوکیا.

و اما مهم‌ترین نکته درمورد این دستگاهاین است که امکان اجرای بازی بی‌نظیر Snake Xeniza بروی این دستگاه فراهم شده است. عمر باتری دستگاه نیز بسیار خوب است و تا چند روز پاسخگوی نیاز روزانه‌ی شما خواهد بود. باتری این دستگاه قابلیت مکالمه‌ی مداوم تا 22 ساعت را دارا می‌باشد. در حالت استندبای دستگاه در حالت تک سیم‌کارت باتری تا 31 روز و در حالت دو سیمکارت تا 25 روز دوام می‌آورد. گوشی نوکیا 150 از فصل آینده در اروپا، آسیا و آفریقا با قیمت نهایی 26 دلار عرضه خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال