گوشی Nokia 3310 با طراحی مشابه نوکیا 150 و نمایشگر رنگی عرضه می‌شود

بدون شک نوکیا 3310 افسانه‎ای خاطرات زیادی را برای شما زنده می‎کند و احتمالا باخبر هستید که شرکت نوکیا قصد دارد در مراسم کنگره جهانی موبایل 2017 جان تازه‎ای به این گوشی ببخشد. ولی جدا از این خبر جزئیاتی در رابطه با مشخصات این گوشی مطرح شده است. تنها اطلاعات منتشر شده اشاره به این […]

بدون شک نوکیا 3310 افسانه‎ای خاطرات زیادی را برای شما زنده می‎کند و احتمالا باخبر هستید که شرکت نوکیا قصد دارد در مراسم کنگره جهانی موبایل 2017 جان تازه‎ای به این گوشی ببخشد. ولی جدا از این خبر جزئیاتی در رابطه با مشخصات این گوشی مطرح شده است.

تنها اطلاعات منتشر شده اشاره به این دارند که این گوشی یک نمایشگر رنگی، اگر طراحی آن یکسان با ابعاد بزرگتر نباشد، خواهد داشت.

حال لودهنده‎ی معروف ایوان بلس طی توئیتی جزئیات بیشتری در رابطه با گوشی جدید Nokia 3310 اعلام می‎کند. براساس منابع اطلاعاتی او این گوشی از Series 30+ استفاده خواهد کرد، یک سیستم‎عامل مخصوص گوشی‎های feature (گوشی‎های رده‎پایین با امکانات بسیار اندک در مقایسه با دیگر گوشی‎های هوشمند) که اخیرا در گوشی‎هایی با برند نوکیا مانند Nokia 150 شاهد آن بودیم.

براساس اطلاعات بلس Nokia 3310 در چندین رنگ به همراه قاب‎‎هایی رویی قابل تعویض (کاربران قدیمی نوکیا به یاد خواهند آورد که در گذشته این قابلیت بسیار محبوب بوده است) عرضه خواهد شد.

در رابطه با طراحی این گوشی باید گفت که ظاهر این دستگاه ترکیبی از ظاهر مدل قدیمی نوکیا 3310 و نوکیا 150 جدید خواهد بود.

هیچ‎کس انتظار ندارد که نوکیا با زنده‎سازی یک گوشی 17 ساله بر بازار موبایل سلطه افکند ولی بازگشت این گوشی به بازار اشتیاق بالایی در بین علاقه‎مندان به آن ایجاد می‎کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال