شرکت HMD از برنامه‌های آینده‌ی گوشی‌های نوکیا می‌گوید

رئیس بخش بازاریابی شرکت HMD از برنامه‌های این شرکت و تاریخ عرضه‌ی گوشی جدید نوکیا در اکثر مناطق سخن گفته است. به گفته‌ی وی، گوشی جدید نوکیا 3310 از اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد و اپراتورهای مختلفی از این گوشی پشتیبانی خواهند کرد. شرکت HMD اعلام کرد که قیمت اعلام شده در کنگره‌ی جهانی […]

رئیس بخش بازاریابی شرکت HMD از برنامه‌های این شرکت و تاریخ عرضه‌ی گوشی جدید نوکیا در اکثر مناطق سخن گفته است. به گفته‌ی وی، گوشی جدید نوکیا 3310 از اردیبهشت ماه روانه بازار خواهد شد و اپراتورهای مختلفی از این گوشی پشتیبانی خواهند کرد.

شرکت HMD اعلام کرد که قیمت اعلام شده در کنگره‌ی جهانی موبایل برای گوشی مورد اشاره احتمالا با قیمت نهایی تفاوت خواهد داشت چرا که اپراتورهای قیمت‌های متفاوتی را اعلام خواهند کرد. آلمان با 19 درصد افزایش قیمت کمترین قیمت را خواه داشت در حالی که مجارستان با 29 درصد افزایش قیمت، بیشترین قیمت را در میان کشورهای اروپایی خواهند داشت.

شرکت HMD اعلام کرد که آن‌ها قصد دارند نوکیا را جزو سه سازنده‌ی برتر گوشی‌های‌هوشمند برسانند و در کنار سامسونگ و اپل، به شرکت‌های مطرح در تولید و عرضه‌ی گوشی‌های‌هوشمند تبدیل شوند. بنابراین، نوکیا و HMD‌ برای رسیدن به هدف خود باید به صورت مستقیم با شرکت هوآوی رقابت کنند که به نظر می‌رسد کار بسیار سختی خواهند داشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال