برگزاری پنجمین دوره مسابقه برنامه نویسی کدکاپ در ۳۰ آبان

کدکاپ، اولین مسابقه برنامه نویسی در کشور محسوب می‌شود که امسال پنجمین دوره آن طبق سال‌های قبل در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مسابقات برنامه نویسی کدکاپ امسال ۲۸ آبان آغاز خواهد شد و در آن حدود ۱۰ زبان برنامه نویسی و تکنولوژی پرکاربرد با حضور […]

کدکاپ، اولین مسابقه برنامه نویسی در کشور محسوب می‌شود که امسال پنجمین دوره آن طبق سال‌های قبل در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مسابقات برنامه نویسی کدکاپ امسال ۲۸ آبان آغاز خواهد شد و در آن حدود ۱۰ زبان برنامه نویسی و تکنولوژی پرکاربرد با حضور بیش از ۷ هزار دانشجو شرکت خواهند داشت.

طبق اعلامیه جامعه توسعه دهندگان ایران (Quera) و مرکز نوآوری شریف به عنوان برگزار کننده این مسابقات، تمامی مراحل ثبت نام و شرکت در مسابقه به صورت آنلاین بوده و تا ۲۸ آذر ۹9 نیز ادامه خواهد داشت. در پایان مسابقه نیز به نفرات برتر ۵۰ میلیون تومان جایزه پرداخت می‌شود. در این مسابقات کلیه برنامه نویسان در هر سطحی می توانند شرکت داشته باشند. همچنین در این مسابقات علاوه بر افزایش مهارت و رقابت، فرصت کار نیز برای شرکت کنندگان فراهم خواهد بود.

 در این مسابقه سامانه خودکار داوری پروژه به نام Quera Test Engine وظیفه داوری و نمره دهی کدها را بر عهده دارد. این سامانه برای اولین بار در ایران همانند پروژه های برنامه نویسی در جهان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و سرعت بالای آن در نمره دهی می‌تواند به شرکت کنندگان کمک کند تا خطای کد خود را سریعا رفع کنند. بخش های مسابقه شامل الگوریتم، PHP/Laravel ،Python/Django ،Front-End/React ،Data Science و الگوریتمی خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال