گوشی honor 6X هوآوی با دوربین دوگانه و بدنه فلزی در راه است

چند هفته قبل، دستگاهی از زیر برند شرکت هوآوی یعنی آنر در سازمان مخابراتی چینی TENNA به منظور کسب مجوز ثبت شد. این دستگاه به اسم Honor 6X، به دنبال کسب مجوز بعضی از مشخصاتش فاش شده و بنابراین معقول است انتظار به‎روزرسانی گوشی میان‎رده‎ی honor 5X را داشته باشیم. حالا علاوه بر این مشخصات […]

چند هفته قبل، دستگاهی از زیر برند شرکت هوآوی یعنی آنر در سازمان مخابراتی چینی TENNA به منظور کسب مجوز ثبت شد. این دستگاه به اسم Honor 6X، به دنبال کسب مجوز بعضی از مشخصاتش فاش شده و بنابراین معقول است انتظار به‎روزرسانی گوشی میان‎رده‎ی honor 5X را داشته باشیم. حالا علاوه بر این مشخصات تاریخ عرضه‌‎ی این گوشی نیز ذکر شده است.

اگر بخواهیم یادآوری کنیم، گوشی Honor 5X دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080 در 1920، چیپست اسنپ‎دراگون 616 کوالکام به همراه 2 گیگابایت رم، حافظه‎داخلی 16 گیگابایتی با پشتیبانی از درگاه میکرو اس‎دی و یک دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی است.

طبق انتظارات گوشی 6X آنر بایستی نمایشگری با همان اندازه داشته باشد که احتمالا رزولوشن فول اچ‎دی را حفظ خواهد کرد، در حالی که شرکت آنر امکان این وجود دارد که از چیپست اسنپ‎دراگون 625 استفاده کند و میزان رم را با گشاده‎دستی افزایش دهد.

اکثر برندهای مهم به نظر روند افزایش حافظه‎داخلی را به 32 گیگابایت در پیش گرفته‎اند، بنابراین گوشی honor 6X نیز ممکن است از این روند پیروی کند. در همین حین، ما می‎دانیم که مدل جدیدتر دارای دو دوربین اصلی، همان‎طور که در تصویر بالا دیده می‎شود، است و به همراه آن حسگر اثرانگشتی در پشت گوشی قرار گرفته است.

با این وجود، چه زمانی باید انتظار وورد چنین دستگاه به ظاهر فلزی و شیک را به بازار داشته باشیم؟ وب‎سایت Asian Media اشاره می‎کند که این گوشی در تاریخ 27 مهرماه عرضه خواهد شد. این تاریخ هنوز به صورت رسمی تایید نشده است، بنابراین به محض کسب اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال