هوآوی گوشی هانر 6X را با دوربین دوگانه معرفی کرد

شرکت هواوی گوشی میان‎رده‎ی جدید Honor 6X را با داشتن سیستم دوربین‎ دوگانه در پشت معرفی کرد. گوشی Honor 6X دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080p در جلو با محافظ شیشه‎ی خمیده‎ی 2.5 بعدی است. این گوشی به سیستم‎ روی چیپ جدید هوآوی یعنی Kirin 655 با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای (چهار هسته […]

شرکت هواوی گوشی میان‎رده‎ی جدید Honor 6X را با داشتن سیستم دوربین‎ دوگانه در پشت معرفی کرد. گوشی Honor 6X دارای یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت 1080p در جلو با محافظ شیشه‎ی خمیده‎ی 2.5 بعدی است. این گوشی به سیستم‎ روی چیپ جدید هوآوی یعنی Kirin 655 با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای (چهار هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 2.1 گیگاهرتز + 4 هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.7 گیگاهرتز) و واحد پردازش گرافیکی Mali T830-MP2 مجهز شده است و در دو مدل به بازار خواهد آمد، یک مدل با داشتن 3 یا 4 گیگابایت رم و حافظه‎داخلی 32 گیگابایتی و مدل دیگر با داشتن 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‎داخلی. لازم به ذکر است هر دو مدل از درگاه میکرو اس‎دی پشتیبانی می‎کنند.

در پشت این گوشی سیستم دوربین دوگانه با یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با لنزهای 6P و PDAF و یک سنسور ثانویه‎ی 2 مگاپیکسلی دیده می‎شود. هنوز در رابطه با عملکرد سنسور دوم اطمینانی وجود ندارد. در جلو یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار داده شده است.

Honor 6X دارای یک حسگر اثرانگشت، شیار هیبریدی سیم‎کارت، پشتیبانی از شبکه‎ی 4G و پروتکل VoLTE و باتری با گنجایش 3340 میلی‎آمپر ساعت با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع است.

این گوشی در رنگ‎های طلایی، نقره‎ای، خاکستری، آبی و رز‎گلد به بازار با قیمتی در حدود 148 دلار برای مدل 3 گیگابایت رم/32 گیگابایت حافظه‎داخلی، 192 دلار برای مدل 4 گیگابایت رم/32 گیگابایت حافظه‎داخلی و 237 دلار برای مدل 4 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه‎داخلی خواهد آمد. پیش‎فروش این گوشی از امروز در چین شروع شده است و فروش آن از 4 آبان شروع خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال