چگونه لوگوی قدیمی اینستاگرام را به گوشی خود برگردانیم؟

در روزهای گذشته به استحضار شما رساندیم که اینستاگرام لوگوی خود را تغییر داده است و در عوض ظاهر همیشگی که داشته در لوگوی جدید با تصویر دوربینی روبرو هستیم که جذاب‎تر بوده و یک نوع طراحی آبستره به خود گرفته است. انتقادهایی که توسط رسانه‎ها از لوگوی قبلی می‎شد عناوینی نظیر عبارت‎های زیر داشت “تصویری که […]

در روزهای گذشته به استحضار شما رساندیم که اینستاگرام لوگوی خود را تغییر داده است و در عوض ظاهر همیشگی که داشته در لوگوی جدید با تصویر دوربینی روبرو هستیم که جذاب‎تر بوده و یک نوع طراحی آبستره به خود گرفته است. انتقادهایی که توسط رسانه‎ها از لوگوی قبلی می‎شد عناوینی نظیر عبارت‎های زیر داشت “تصویری که کاملا نشان‎دهنده‎ی محتوا نیست” “یک تصویر هجو‎انگیز” “تصویری که زیادی اینترنتی است”.

ولی اگر واقعا شما جزو آن دسته از افرادی هستید که نمی‎توانید بدون لوگوی قدیمی اینستاگرام زندگی کنید، راهی برای تغییر لوگوی جدید به یکی قدیمی وجود دارد.

برای استفاده از این ترفند نیاز به جیل‎بریک کردن (این ترفند مخصوص دستگاه‎های iOS است) یا انجام کاری پیچیده نیست. فردی به اسم خوآن رامیرز لینکی را به وجود آورده است که به دنبال کلیک کردن آن در مرورگر سافاری اپلیکیشن اینستاگرام باز و لوگوی قدیمی به آن اختصاص داده می‎شود. خیلی راحت در گوشی همراه خود بر روی این لینک آهسته ضربه بزنید و کارهای ساده‎ای که نشان داده شده را انجام دهید تا لوگوی قدیمی را بر روی صفحه‎ی اصلی گوشی خود داشته باشید. سپس اپلیکیشن واقعی اینستاگرام را به پوشه‎ای که موارد زائد را در آن قرار می‎دهید منتقل کنید.

ترفند رامیرز باعث برگرداندن لوگوی قبلی می‎شود ولی هزینه‎ای که بابت آن پرداخت می‎کنید باز شدن کاملا آهسته‎تر این اپلیکیشن است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال