شایعه: گوشی‌هوشمند HTC 10 mini شهریورماه عرضه خواهد شد؛ سخت‌افزاری قدرتمند

کمی بیشتر از یک هفته با عرضه‎‎ی رسمی گوشی HTC 10 فاصله است، ولی این شرکت ممکن است خبری هیجان انگیز را نیز برای بعدا در نظر گرفته باشد. طبق گزارشی جدید ممکن است اواخر امسال ما بتوانیم گوشی ” HTC 10 mini” را با یک بدنه‎ی کوچکتر و حتی سخت افزار بهتر داشته باشیم. منبع این […]

کمی بیشتر از یک هفته با عرضه‎‎ی رسمی گوشی HTC 10 فاصله است، ولی این شرکت ممکن است خبری هیجان انگیز را نیز برای بعدا در نظر گرفته باشد. طبق گزارشی جدید ممکن است اواخر امسال ما بتوانیم گوشی ” HTC 10 mini” را با یک بدنه‎ی کوچکتر و حتی سخت افزار بهتر داشته باشیم.

منبع این شایعه یک سایت اتریشی به اسم Android-News است که ادعا می‎کند چندین نفوذی درون شرکت HTC دارد. این سایت اشاره بر این دارد که گوشی HTC 10 mini در ماه سپتامبر به بازار خواهد آمد و یک صفحه نمایش 4.7 اینچی، 4 گیگ رم و پردازنده‎ی اسنپ دراگون 823 را خواهد داشت.

htc-10-leak-.jpg4_

چنین مشخصاتی در سطح گوشی‎های پرچم دار می‎باشد، ولی ممکن است که این کمپانی رزولوشن Quad HD موجود در گوشی HTC 10 را به 1080p یا 720p برای صفحه‎ی نمایش کوچکتری که در 10 mini دیده می‎شود، تقلیل دهد.
htc-10-leak-.jpg9_

در رابطه با خود تراشه‎ی اسنپ‌دراگون 823 هم شایعه وجود دارد، تراشه‎ای که در گزارش‎های اخیر به آن اشاره شده است. پردازنده بعدی شرکت کوالکام انتظار می‎رود همان تراشه‎ی اسنپ‌دراگون 820 فعلی را داشته باشد، ولی گفته می‎شود دارای یک سرعت کلاک بیشتر است. شایعه دیگر مربوط به این است که گوشی Mi Note 2 کمپانی شیائومی نیز ممکن است دارای این تراشه باشد.