تصاویر بیشتری از HTC 10 پیش از معرفی رسمی لو رفت

یکسری تصاویر بیشتری از گوشی‎ بعدی شرکت HTC یعنی HTC 10 به بیرون راه یافته است، گوشی که همین الان هم موضوع شایعات و تصاویر به بیرون راه یافته‎ی متعددی است، در این تصاویر جدید قسمت جلویی و پشتی مدل مشکی رنگ این گوشی نمایان است. طراحی، همانطور که توسط این سری جدید از تصاویر […]

یکسری تصاویر بیشتری از گوشی‎ بعدی شرکت HTC یعنی HTC 10 به بیرون راه یافته است، گوشی که همین الان هم موضوع شایعات و تصاویر به بیرون راه یافته‎ی متعددی است، در این تصاویر جدید قسمت جلویی و پشتی مدل مشکی رنگ این گوشی نمایان است.
طراحی، همانطور که توسط این سری جدید از تصاویر به بیرون راه یافته مشخص شده است، تا حد زیادی همسو با چیزی است که ما قبلا دیده بودیم، یعنی یک دوربین جلو و همچنین یک دکمه‎ی فیزیکی home (که گفته می‎شود دارای سنسور پردازش اثر انگشت می‎باشد) و عدم وجود لوگوی HTC در بخش جلویی; علاوه بر وجود لنزهای گرد دوربین (در کنار فلش ال‎ای‎دی و فوکوس لیزری) و لوگویی از این شرکت بین خطوط آنتن در پشت این گوشی.
در رابطه با خصوصیات این گوشی، شایعات اشاره به این دارند که این گوشی مجهز به تراشه‎ی Snapdragon 820، یک صفحه‎ی نمایش 5.2 اینچی QHD خواهد بود. میزان رم این گوشی 4 گیگ بوده و مدل‎های 32 و همچنین 64 گیگابایتی نیز دیده می‎شود.
این دستگاه دارای یک دوربین پشتی اولتراپیکسل 12 مگاپیکسلی است (مجهز به پایدارسازی اپتیکال تصویر و فوکوس خودکار لیزری) و یک دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی. باتری گوشی HTC 10 ظرفیتی برابر با 3,000mAh خواهد داشت و به منظور شارژ دارای پورت USB-C است.
این گوشی قرار است به صورت آنلاین در ساعت 8 صبح فردا در تاریخ 12 آوریل، رونمایی شود.