اندروید N برای گوشی‌های HTC 10، One M9 و One A9 اچ‌تی‌سی عرضه خواهد شد

در رویداد I/O که شرکت گوگل امسال آن را برگزار کرد برخلاف سال‌های گذشته شاهد معرفی نسخه‌ی جدید اندروید نبودیم؛ چراکه نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی اندروید N مدت‌ها پیش منتشر شده و در این رویداد تنها توانستیم نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های هفتمین نسخه‌ی اندروید بیندازیم. فراموش نکنیم که در رویداد امسال دستاوردهای مهمی نظیر Daydream، که به عنوان […]

در رویداد I/O که شرکت گوگل امسال آن را برگزار کرد برخلاف سال‌های گذشته شاهد معرفی نسخه‌ی جدید اندروید نبودیم؛ چراکه نسخه‌ی توسعه‌دهنده‌ی اندروید N مدت‌ها پیش منتشر شده و در این رویداد تنها توانستیم نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های هفتمین نسخه‌ی اندروید بیندازیم. فراموش نکنیم که در رویداد امسال دستاوردهای مهمی نظیر Daydream، که به عنوان واقعیت مجازی اختصاصی اندروید شناخته می‌شود، معرفی شده و از قابلیت‌های دیگر اندروید N هم رونمایی شده است.

به‌هر‌حال در رویداد I/O امسال گوگل اولین نسخه‌ی بتای اندروید N را منتشر کرد و با اضافه کردن این مطلب که نکسوس‌های گوگل اولین گوشی‌های‌هوشمندی خواهند بود که در اواخر تابستان این نسخه از اندروید را دریافت می‌کنند به بحث اندروید N خاتمه داد. حال اگر این سوال در ذهن شما شکل گرفته که بعد از نکسوس‌های این شرکت، دیگر چه گوشی‌هایی این نسخه را دریافت می‌کنند،  فعلا اج‌تی‌سی با منتشر کردن خبری در توئیتر به این سوال پاسخ داده است.

سه گوشی قدرت‌مند شرکت تایوانی‌تبار اچ‌تی‌سی یعنی پرچم‌دار تازه‌وارد این شرکت، اچ‌تی‌سی 10 به همراه دو گوشی اچ‌تی‌سی وان M9 و اچ‌تی‌سی وان A9 این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. شرکت اچ‌تی‌سی در مورد زمان انتشار این نسخه از اندروید برای گوشی‌های خود سخنی نگفته ولی می‌توان پاییز امسال را زمان مناسبی برای انتشار اندروید N برای این سه گوشی دانست.

به‌هر‌حال این سه گوشی تنها گوشی‌های شرکت اچ‌تی‌سی نخواهند بود که اندروید N را دریافت می‌کنند و طبیعتا با گذشت زمان گوشی‌های دیگری نیز به این لیست اضافه خواهند شد. همچنین به زودی باید منتظر اعلام دیگر شرکت‌های مطرح برای عرضه‌ی اندروید N برای گوشی‌های‌هوشمند‌شان باشیم.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال