تصاویر کاملی از گوشی Desire 10 Pro اچ‌تی‌سی منتشر شد

همین دیروز بود که به استحضار شما برنامه‎هایی را رساندیم که شرکت اچ‎تی‎سی برای انتهای سال جاری میلادی در نظر دارد. آن‎ها به دنبال رونمایی از دو گوشی‎هوشمند جدید هستند که در دسته‎ی گوشی‎‎های میان‎رده و پایین‎رده‎شان قرار خواهد گرفت و با آن‎که در اسم آن‎ها از عنوان “اچ‎تی‎سی 10” استفاده شده ولی از سری […]

همین دیروز بود که به استحضار شما برنامه‎هایی را رساندیم که شرکت اچ‎تی‎سی برای انتهای سال جاری میلادی در نظر دارد. آن‎ها به دنبال رونمایی از دو گوشی‎هوشمند جدید هستند که در دسته‎ی گوشی‎‎های میان‎رده و پایین‎رده‎شان قرار خواهد گرفت و با آن‎که در اسم آن‎ها از عنوان “اچ‎تی‎سی 10” استفاده شده ولی از سری گوشی‎های دیزایر این شرکت خواهند بود. این دو دستگاه عبارتند از گوشی HTC Desire 10 Lifestyle و HTC Desire 10 Pro. روز گذشته، مشخصات گوشی HTC Desire 10 Lifestyle را تا اندازه‎ای برای شما مطرح کردیم. امروز، ایوان بلس در توئیتر چندین رندر رسانه‎ای از گوشی Desire 10 Pro اچ‌تی‌سی منتشر کرده است که بیشتر شبیه به یک مدل رده بالا است.

این رندرهای رسانه‎ای نشان از مدلی به رنگ‎های مشکی و سفید دارند و در اختیار ما اطلاعات کاملا اندکی در رابطه با این گوشی قرار می‎دهند. به نظر می‎رسد که این گوشی نظیر گوشی اچ‎تی‎سی 10 لبه‎هایی با برش نامتقارن ندارد و هم‎چنین دوربین به جای این‎که نظیر گوشی نام برده شده در وسط قرار گیرد به سمت گوشه‎ی سمت چپ رفته است. جدا از این موارد، اکثریت عناصر طراحی بسیار مشابه با هم هستند. شما هم‎چنین متوجه خواهید شد این گوشی از کلیدهای خازنی استفاده خواهد کرد که به نظر کلیدهای برگشت به عقب، home و آخرین اپلیکیشن‎ها خواهند بود. در نتیجه خبری از حسگر اثرانگشت در جلوی گوشی نخواهد بود. به جای آن، این دفعه این سنسور در پشت قرار گرفته است. محل این سنسور همانند با اکثر گوشی‎های هوشمند امروزی و چیزی است که در رابطه با دستگاه‎های نسل بعدی نکسوس با برند اچ‎تی‎سی شایعه می‎شود. دکمه‎ی تنظیم حجم صدا و دکمه‎ی پاور در سمت راست گوشی و درگاه سیم‎کارت در سمت چپ واقع شده‎اند. از آن‎جایی‎که هنوز هیچ‎گونه مشخصات فنی از این گوشی منتشر نشده است، سخت بتوان گفت که این درگاه دارای جایگاهی هم برای کارت حافظه‎ی خارجی است یا خیر.

به نظر دوربین اندکی، ولی نه آن‎قدر زیاد، برآمده است. و یقینا شدت برآمدگی آن نظیر گوشی‎های Moto Z و Moto Z Force نیست. در زیر دوربین فلش دوتایی ال‎ای‎دی و منطقه‎‎ای به رنگ مشکی دیده می‎شود که احتمالا فوکوس خودکار تشخیص فازی و فوکوس خودکار لیزری را برای این دستگاه در خود جا داده است. با در نظر گیری سخت‎افزاری که مشاهده می‎شود، این گوشی است ممکن است جایگزینی برای گوشی HTC One A9 این شرکت باشد که سال گذشته از آن رونمایی شد. گوشی که به رده‎های بالایی قسمت میان‎رده‎ی بازار تعلق داشت. این گوشی را نمی‎توان به طور کامل جایگزینی برای HTC One M9 دانست ولی یقینا یک دستگاه میان‎رده‎ی معمولی نیست. گوشی Desire 10 Pro اچ‎تی‎سی و برادر آن یعنی گوشی Desire 10 Lifestyle اچ‎تی‎سی گفته می‎شود در شهریورماه رونمایی خواهند شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال