اچ‌تی‌سی در مراسم CES از “for U” پرده برمی‌دارد

به‌نظر می‌رسید شرکت HTC قصد انجام هیچ کاری در نمایشگاه‌‎ پر ازدحام CES 2017 که در ماه ژانویه و نمایشگاه MWC که ماه فوریه 2017 برگزار می‌شود را ندارد. ولی حالا احتمالاً این شرکت تایوانی می‌خواهد با یک غافلگیری، همه توجه‌ها را به سمت خود بکشد. در تاریخ 12 ژانویه ( 23 دی )، شرکت […]

به‌نظر می‌رسید شرکت HTC قصد انجام هیچ کاری در نمایشگاه‌‎ پر ازدحام CES 2017 که در ماه ژانویه و نمایشگاه MWC که ماه فوریه 2017 برگزار می‌شود را ندارد. ولی حالا احتمالاً این شرکت تایوانی می‌خواهد با یک غافلگیری، همه توجه‌ها را به سمت خود بکشد.

در تاریخ 12 ژانویه ( 23 دی )، شرکت HTC قصد معرفی دستگاه  “for U” را دارد؛ همان‌طور که در تیزر تبلیغاتی آن در تصویر زیر نیز مشخص است. این پیام مرموز امروز از طرف شرکت منتشر شد و هنوز هیچ اطلاعات بیشتری درمورد این دستگاه جدید منتشر نشده است.

پس برای الان میتوانید 23 دی را در تقویم خود یادداشت کنید و امیدوار باشید تا HTC بهترین شما را معرفی کند. شاید فکر کنید این دستگاه جدید HTC 11 باشد که احتمال آن هم وجود دارد. از طرفی بر اساس شایعه‌های منتشر شده، پرچمدار جدید  HTC که  HTC 11 خواهد بود، کمی دیرتر از این تاریخ معرفی خواهد شد. از طرفی دیگر هم شایعه شده است که  HTC X10 در ماه ژانویه معرفی خواهد شد. البته امکان دیگری هم وجود دارد که این دستگاه اصلاً گوشی هوشمند نباشد. هرچند که از روی یک تیزر بسیار ساده و مرموز نمی‌توان در این باره داوری کرد. امیدواریم شرکت HTC در چند روز آینده اطلاعات بیشتری درمورد این محصول جدید خود منتشر کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال