HTC J Butterfly با بدنه ضد آب و دوربین 13 مگاپیکسلی به بازار می آید

اپراتور موبایل ژاپنی KDDl به تازگی اعلام کرده که یک مدل پرچمدار جدید اچ تی سی به نام J Butterfly عرضه خواهد کرد. این دستگاه جدید در واقع مانند وان ام 8 در رده بالای تلفنهای هوشمند قرار می گیرد. اما چند تفاوت اساسی خوب و بد بین این دو گوشی وجود دارد. چیزی که […]

اپراتور موبایل ژاپنی KDDl به تازگی اعلام کرده که یک مدل پرچمدار جدید اچ تی سی به نام J Butterfly عرضه خواهد کرد. این دستگاه جدید در واقع مانند وان ام 8 در رده بالای تلفنهای هوشمند قرار می گیرد. اما چند تفاوت اساسی خوب و بد بین این دو گوشی وجود دارد.

چیزی که شاید مهم تر از همه به نظر می رسد این باشد که بدنه J Butterfly از پلاستیک ساخته شده باشد و نه آلومینیوم.

البته به خاطر داشته باشید که این اطلاعات فعلا تأیید نشده اند، بنابراین امکان گمراهی در ارائه ی این اطلاعات وجود دارد. چیزی که مشخص است بدنه جدید آن می باشد که در مدل نوع ژاپنی، با استاندارد lPX7 (به معنی استاندارد IP57 یا IP67 ) ساخته شده است. به این معنی که بدنه این تلفن هدشمند ضدآب خواهد بود.

علاوه بر این، این گوشی دارای دوربین 13 مگاپیکسل duo effect است که در واقع از لحاظ پیکربندی مشابه M8 بوده و فقط کمی بهتر از آن است.

HTC J Butterfl همچنین جدا از نسل فعلی دستگاه های اچ تی سی ساخته شده و در آن از اسپیکرهای جلوی BoomSound استفاده نشده است. در عوض، این گوشی دارای دو اسپیکر جلوی JBL می باشد که بنظر میرسد زیاد هم با طراحی دستگاه متناسب نیست!

بقیه مشخصات این گوشی شامل پردازنده چهارهسته ای اسنپدراگون 801، حافظه رم 2 گیگابایت، دوربین جلویی 5 مگاپیکسل برای عکاسی سلفی، و پشتیبانی از شبکه موبایل پر سرعت LTE تا 150 مگابیت است که از این نظر تفاوتی با اچ تی سی وان ام8 ندارد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال