گوشی HTC One X10 رسما معرفی شد

گوشی HTC One X10 رسما معرفی شد. این دستگاه حال در فهرست محصولات وب‎سایت این شرکت تایوانی در روسیه قرار گرفته است. در این فهرست گوشی مجهز به سیستم روی چیپ Helio P10 مدیاتک به همراه نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی دیده می‎شود. رم 3 گیگابایت و حافظه‎داخلی 32 گیگابایت (قابل ارتقاء تا […]

گوشی HTC One X10 رسما معرفی شد. این دستگاه حال در فهرست محصولات وب‎سایت این شرکت تایوانی در روسیه قرار گرفته است. در این فهرست گوشی مجهز به سیستم روی چیپ Helio P10 مدیاتک به همراه نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ‎دی دیده می‎شود.

رم 3 گیگابایت و حافظه‎داخلی 32 گیگابایت (قابل ارتقاء تا حداکثر 2 ترابایت با استفاده از کارت حافظه‎خارجی) است. این گوشی یک دوربین عقب 16 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دارد. ابعاد آن 152.9 در 75.6 در 8.23 میلی‎متر، وزن 175 گرم و از باتری با گنجایش 4000 میلی‎آمپرساعت نیز استفاده شده است.

اچ‎تی‎سی در خصوص این گوشی می‎گوید “بر روی The HTC One X10 از قبل سیستم +Boost بارگذاری شده است.” این حالت به صورت پویا تمامی منابع سخت‎افزاری گوشی را به منظور بالا بردن سطح عملکرد آن مطابق با نیازها و وظایف جاری کاربر بهینه می‎کند.

“زمانی که کاربر شروع به بازی می‎کند، +Boost به صورت خودکار رزولوشن آن را بهینه می‎سازد تا جلوی مصرف انرژی غیرضروری گرفته شود و مدت زمان بیشتری بتوان بازی کرد.”

یک حسگر اثرانگشت در پنل پشتی قرار گرفته و این دستگاه هم‎چنین از دو سیم‎کارت پشتیبانی می‎کند. به گفته‎ی اچ‎تی‎سی گوشی One X10 در ماه جاری میلادی وارد بازار روسیه با قیمتی در حدود 355 دلار می‎شود. این گوشی به رنگ‎های نقره‎ای و مشکی به بازار خواهد آمد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال