تیزر جدید اچ‌تی‌سی لبه‌های حساس به لمس گوشی U 11 را نمایش می‌دهد

در حال حاضر اچ‎تی‎سی دعوت‎نامه‎‌های حضور در مراسم معرفی از جدیدترین پرچم‎دار خود را ارسال کرده است. این گوشی که در ابتدا تحت نام HTC Ocean (نام رمزی آن) ظاهر شده بود، با اسم HTC U 11 به بازار خواهد آمد و لبه‎های حساس به لمس در هر طرف نمایشگر دارد که براساس ژست‎های حرکتی کاربر اعمال مختلفی […]

در حال حاضر اچ‎تی‎سی دعوت‎نامه‎‌های حضور در مراسم معرفی از جدیدترین پرچم‎دار خود را ارسال کرده است. این گوشی که در ابتدا تحت نام HTC Ocean (نام رمزی آن) ظاهر شده بود، با اسم HTC U 11 به بازار خواهد آمد و لبه‎های حساس به لمس در هر طرف نمایشگر دارد که براساس ژست‎های حرکتی کاربر اعمال مختلفی انجام می‎دهد.

ویدئویی اخیرا منتشر شده است که نحوه‎ی عملکرد این فناوری را به تصویر می‎کشد، گرچه اشاره‎ای به نام پرچم‎دار جدید اچ‎تی‎سی در این ویدئو نشده است. تنها در انتهای این تیزر تبلیغاتی، ما لوگوی ساده‎ی اچ‎تی‎سی را مشاهده می‎کنیم.

در این ویدئو زوجی وارد رستورانی می‎شوند که ممکن است محل توقف آن‎ها برای غذا خوردن باشد. شوهر این خانوم گوشی U 11 را از جیب خود در آورده و لبه‎های آن را فشار می‎دهد تا چیزی که به نظر یک منوی سریع است باز شود. پس از اسکرول کردن و پیدا کردن سرویس Yelp در این لانچر سریع، زوج مورد نظر تصمیم می‎گیرند که در رستوران دیگری غذا بخورند.

همسر این خانوم گوشی را از او گرفته و از طریق همان منو دوربین را باز می‎کند (اما این مرتبه با استفاده از لبه‎ی سمت راست). یک تصویر سلفی گرفته می‎شود و هر دو نفر به سمت رستوران بعدی می‎روند.

نگاه مختصری به این گوشی بیاندازیم با مشخصاتی مانند چیپست اسنپ‎دراگون 835، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن QHD، دوربین 12 مگاپیکسلی، دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی، حافظه‎داخلی قابل ارتقاء 64 یا 128 گیگابایتی و سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 آشنا می‎شویم. رونمایی از گوشی HTC U 11 در تاریخ 26 اردیبهشت‎ماه صورت می‎گیرد.

این ویدئو را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/RchD0[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال