Edge Sense؛ اپلیکیشنی برای آموزش نحوه فشار دادن گوشی HTC U 11 به کاربران

پرچم‎دار بعدی شرکت اچ‎تی‎سی یعنی HTC U 11 با قابلیت کاملا جدیدی به اسم Edge Sense همراه خواهد بود که از لبه/ بدنه‎ی حساس به فشار این گوشی استفاده خواهد کرد. روز گذشته، اپلیکیشن رسمی تحت عنوان Edge Sense به صورت موقت در گوگل‎پلی استور خودنمایی کرد تا این شرکت تایوانی وجود این قابلیت را […]

پرچم‎دار بعدی شرکت اچ‎تی‎سی یعنی HTC U 11 با قابلیت کاملا جدیدی به اسم Edge Sense همراه خواهد بود که از لبه/ بدنه‎ی حساس به فشار این گوشی استفاده خواهد کرد. روز گذشته، اپلیکیشن رسمی تحت عنوان Edge Sense به صورت موقت در گوگل‎پلی استور خودنمایی کرد تا این شرکت تایوانی وجود این قابلیت را تایید کند.

با ان‎که اچ‎تی‎سی این اپ را از گوگل‎پلی حذف کرد، ولی باز هم تصاویری از آن را می‎توانید در گالری زیر مشاهده کنید.

از آن‎جایی‎که Edge Sense یک قابلیت جدید است، اپلیکشین اختصاصی آن کاربر را با یک آموزش کوتاه “برای محک زدن نیروی فشار دادن او” همراه می‎کند. ظاهرا کاربر می‎تواند بدنه‎ی U 11 را فشار دهد و از گوشی پاسخ‎های مختلفی در چندین موقعیت دریافت کند از جمله در اپلیکیشن دوربین، زمان ایجاد یک پیام جدید یا فعال‎سازی دستیار گوگل.

البته، در حال حاضر ما از نحوه‎ی عملکرد Edge Sense آگاهی نداریم و آیا این‎که کاربر در تعامل با گوشی جدید توسط آن راحتی لازم را خواهد داشت یا خیر.

با توجه به این‎که فردا تاریخ رسمی معرفی HTC U 11 است، به تمامی این شبهات پاسخ داده می‎شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال