گوشی HTC U 11 گواهینامه 3C را دریافت کرد

آگاهی قبلی از خطرات ممکن باعث کسب آمادگی برای مقابله می‎شود و به همین دلیل آزمایشگاه‎های اعطای مجوز یا گواهینامه در اطراف جهان وجود دارد. این مکان‎ها دستگاه‎های مخصوص مصرف‎کننده را به شکل‎های مختلف به منظور شبیه‎سازی شرایط استفاده تا چندین سال محک می‎زنند. بدین طریق، اگر یک محصول خاص خطر آتش‎سوزی به شمار رود […]

آگاهی قبلی از خطرات ممکن باعث کسب آمادگی برای مقابله می‎شود و به همین دلیل آزمایشگاه‎های اعطای مجوز یا گواهینامه در اطراف جهان وجود دارد. این مکان‎ها دستگاه‎های مخصوص مصرف‎کننده را به شکل‎های مختلف به منظور شبیه‎سازی شرایط استفاده تا چندین سال محک می‎زنند. بدین طریق، اگر یک محصول خاص خطر آتش‎سوزی به شمار رود یا احتمال وارد کردن شوک به مصرف‎کننده را داشته باشد، به شرکت‎های سازنده و کارخانه‎ها می‎تواند هشدار داد که محصول آن‎ها موفق به رد کردن موفق تست‎ها نبوده است. در کشور چین، هر محصول وارداتی، توزیع شده یا فروخته شده در این کشور بایستی تست‎های مشابهی را به منظور دریافت گواهینامه‎ اجباری چین (CCC یا 3C) بگذارند.

براساس تصویری که به بیرون درز پیدا کرده است گوشی HTC U 11 با شماره‎مدل HTC U-3f گواهینامه‎ی CCC را دریافت تا به این معنا باشد که شرکت تایوانی اچ‎تی‎سی یکی از کارهای الزامی دیگر قبل از معرفی رسمی این گوشی را انجام داده است. این گوشی انتظار می‎رود روز سه‎شنبه‎ی همین هفته در تاریخ 26 اردیبهشت‎ماه رسما معرفی شود.

مشخصات شایعه شده برای این دستگاه تا حد زیادی با یک پرچم‎دار سال 2017 هم‎خوانی دارد. مشخصات تصور شده برای گوشی U 11 شامل یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (QHD) می‎شود. در قلب این دستگاه چیپست اسنپ‎دراگون 835 کوالکام با یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 2.4 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 540 قرار دارد. رم 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی 64 گیگابایت است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی (شاید اولترا پیکسل) در پنل پشتی و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نمای جلو به کار گرفته می‎شود. سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1.1 است.

با آن‎که طرفداران اچ‎تی‎سی به دنبال استفاده از یک باتری 4000 میلی‎آمپرساعتی در گوشی میان‎رده‎ی HTC One X10، امیدوار بودند همین باتری در محصول جدید این شرکت استفاده شود ولی انتخاب HTC سلولی با گنجایش 3000 میلی‎آمپرساعت است. صحبت‎هایی نیز مبنی بر دریافت گواهینامه‎ی IP شنیده می‎شود تا کاربر بتواند به مدت 30 دقیقه یا کمی بیشتر گوشی خود را در آب فرو کند. قابلیتی که یقینا خواهیم دید Edge Sense است (به علت این‎که اچ‎تی‎سی بارها آن را در تیزرهای مختلف به تصویر کشیده است). این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد گوشی را فشار دهند تا به دنبال آن تعدادی اپلیکیشن فراخوانده شود که با یک ضربه بر روی لبه‎ی حساس به لمس گوشی می‎توانند باز شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال