دو گوشی جدید شرکت میزو موفق به کسب گواهینامه 3C شدند

دو گوشی جدید از شرکت میزو موفق به کسب گواهینامه اجباری کشور چین (3C) شده‎اند. یکی از این گوشی‎ها با شماره‎مدل Meizu M741Y و دیگری با M741A قید شده است. به استثنای امکان شارژ سریع 18 واتی، این گواهینامه اطلاعات دیگری در رابطه با این دستگاه‎ها منتشر نمی‎کند. باید اشاره کنیم که M741A در حال حاضر […]

دو گوشی جدید از شرکت میزو موفق به کسب گواهینامه اجباری کشور چین (3C) شده‎اند. یکی از این گوشی‎ها با شماره‎مدل Meizu M741Y و دیگری با M741A قید شده است. به استثنای امکان شارژ سریع 18 واتی، این گواهینامه اطلاعات دیگری در رابطه با این دستگاه‎ها منتشر نمی‎کند.

باید اشاره کنیم که M741A در حال حاضر تاییدیه‎ی انتقال امواج رادیویی را در کشورهای آسیایی دریافت کرده است، خبری که چند هفته قبل منتشر شده بود. از طرف دیگر، M741A به نظر می‎رسد دستگاه جدیدی باشد، گرچه گفته می‎شود که مدل دیگری از M741Y است.

شایعات در حال حاضر اعلام می‎کنند که هم M741Y و هم M741A، شماره‎مدل‎های گوشی Meizu S (دستگاهی که احتمالا در طول ماه آینده معرفی می‎شود)، یا Meizu E2 هستند (این گوشی نیز گفته می‎شود در فروردین‎ماه به بازار خواهد آمد).

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال