اولین تصویر HTC U منتشر شد؛ تصویر یک پرچمدار واقعی

دی‎ماه، شرکت اچ‎تی‎سی اعلام کرد که قصد ندارد گوشی‎هوشمندی تحت عنوان HTC 11 عرضه کند. معنای این خبر اما این نیست که گوشی U Ultra تنها پرچم‎دار رده‎بالای این شرکت تایوانی در سال 2017 باقی خواهد ماند، چون انتظار می‎رود این اچ‎تی‎سی از گوشی به اسم HTC U (با کد رمزی اقیانوس) در آینده‎ای نزدیک […]

دی‎ماه، شرکت اچ‎تی‎سی اعلام کرد که قصد ندارد گوشی‎هوشمندی تحت عنوان HTC 11 عرضه کند. معنای این خبر اما این نیست که گوشی U Ultra تنها پرچم‎دار رده‎بالای این شرکت تایوانی در سال 2017 باقی خواهد ماند، چون انتظار می‎رود این اچ‎تی‎سی از گوشی به اسم HTC U (با کد رمزی اقیانوس) در آینده‎ای نزدیک رونمایی کند.

به لطف ایوان بلس (کاربر مشهور توئیتر) ما تصویری از این گوشی به دست آورده‎ایم که به احتمال زیاد معتبر است. این گوشی‎هوشمند دارای یک سطح براق، یک حسگر اثرانگشت کوچک در نمای جلو به همراه لبه‎ها و حواشی گرد است. این دستگاه همانند با یک HTC U Ultra کوچکتر به نظر می‎آید، گرچه یقینا دارای نمایشگر ثانویه نبوده و طراحی دوربین عقب آن متفاوت است. اگر بخواهیم صادق باشیم این دوربین عقب اندکی عجیب به نظر می‎آید، اما شاید این تصویر به خصوص ماهیت واقعی این گوشی را نمی‎تواند به تصویر بکشد.

براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، گوشی HTC U یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن Quad HD یا 1440 در 2560 پیکسل دارد و مجهز به آخرین چیپست کوالکام یعنی اسنپ‎دراگون 835 خواهد بود. یکی از ویژگی‎های بارز این دستگاه بدنه‎ی حساس به لمس (Edge Sense) است که به کاربر اجازه می‎دهد با استفاده از ژست‎های حرکتی همانند با فشار دادن و سوایپ کردن کارهای خاصی انجام دهد. سایر مشخصات این گوشی شامل 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه‎داخلی، دوربین عقب 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی می‎شود. سیستم‎عامل اندروید نوقا به همراه لانچر Sense 9 باید به مدیریت وظایف کاربر بپردازند.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان و مکان عرضه‎ی گوشی HTC U شنیده نمی‎شود. در هر صورت این گوشی پرچم‎دار واقعی اچ‎تی‎سی در سال 2017 خواهد بود و نمی‎توان آن را نسل بعدی HTC 10 در نظر گرفت.

تصاویر منتشر شده را در زیر می‎توانید مشاهده کنید:

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال