با آخرین مشخصات و قابلیت‎های شایعه شده گوشی HTC U آشنا شوید

در طول چند روز گذشته شایعات زیادی در خصوص HTC U منتشر شده است که از جمله آن‎ها می‎توان به تصویر این گوشی اشاره کرد. براساس گفته‎ی ایوان بلس، لودهنده‎ی توئیتری، این گوشی پرچم‎دار بعدی اچ‎تی‎سی خواهد بود. رندرهایی که از این گوشی منتشر شده بود دستگاهی را نشان می‎دهد که فاقد هرگونه دکمه و […]

در طول چند روز گذشته شایعات زیادی در خصوص HTC U منتشر شده است که از جمله آن‎ها می‎توان به تصویر این گوشی اشاره کرد. براساس گفته‎ی ایوان بلس، لودهنده‎ی توئیتری، این گوشی پرچم‎دار بعدی اچ‎تی‎سی خواهد بود. رندرهایی که از این گوشی منتشر شده بود دستگاهی را نشان می‎دهد که فاقد هرگونه دکمه و درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری است. روز گذشته مشخصات شایعه شده‎ی این گوشی نیز منتشر شد و اگر بتوان به آن‎ها استناد کرد باید گفت که این گوشی با یک نمایشگر 5.5 اینچی تحت حفاظت گوریلا گلس 5 با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل به بازار خواهد آمد.

در قلب آن چیپست اسنپ‎دراگون 835 با پردازنده‎ی هشت هسته‎ای و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 540 قرار می‎گیرد. مقدار رم 4 یا 6 گیگابایت و حافظه‎داخلی 64 یا 128 گیگابایت خواهد بود. باتری یک سلول 3000 میلی‎آمپرساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 است و حسگر اثرانگشت این دستگاه در دکمه‎ی هوم تعبیه می‎شود. مدیریت بخش نرم‎افزاری را سیستم‎عامل اندروید نوقا 7.1 بر عهده دارد. پورت یو‎اس‎بی Type-C و اسپیکرهای استریوی دوتایی (یکی در بالا و دیگری در پایین) از مشخصات دیگر محصول بعدی اچ‎تی‎سی است.

براساس بعضی از تصاویر به بیرون درز یافته، گفته می‎شود گوشی HTC U از فناوری USonic استفاده می‎کند که به کاربران اجازه می‎دهد یک هدفون آنالوگ را به پورت یو‎اس‎بی C متصل و براساس ساختار بی‎همتای کانال گوش خود تجربه‎ی صوتی بی‎نظیری داشته باشند. قابلیتی به اسم HTC Sense Link به کاربران اجازه خواهد داد نوتیفیکیشن‎های گوشی بر روی یک کامپیوتر شخصی به نمایش در آید و Edge Sensor از یک فشار کوتاه یا طولانی بر لبه‎ی دستگاه برای باز کردن دوربین، فعال کردن Google Assistant یا اجرای سایر قابلیت‎ها با به کاربردن یک دست، استفاده می‎کند.

قابلیت دیگری به اسم +HDR به کاربران گوشی HTC U اجازه می‎دهد نحوه‎ی به نظر آمدن یک تصویر را با روشن بودن قابلیت HDR قبل از گرفتن تصویر مشاهده کنند. و با توجه به استفاده از 4 میکروفون دو تنظیمات صوتی متفاوت برای ضبط صدا در حین ایجاد یک ویدئو به چشم می‎خورد. 3D Audio تنظیمات پیش‎فرض خواهد بود و از 4 میکروفون برای ضبط صدای محیطی استفاده می‎کند. گزینه‎ی دیگر برای ضبط صدا Hi-Res audio است که نوید یک صدای با محدوده‎ی کامل و بدون افت کیفیت را می‎دهد.

براساس ادعای ایوان بلس، این گوشی اواخر ماه جاری میلادی یا اوایل ماه بعدی رونمایی خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال