گوشی HTC U از استاندارد بلوتوث 5 پشتیبانی می‎کند

ایوان بلس چند روز پیش تصویری از پرچم‎دار بعدی شرکت اچ‎تی‎سی تحت عنوان HTC U منتشر کرد. یک منبع خبری فعال دیگر به اسم Roland Quandt، در توئیتر اعلام کرد که این دستگاه مجوز سازمان Bluetooth SIG را به دست آورده است. براساس گفته‎ی او این گوشی از استاندارد بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد. سایر […]

ایوان بلس چند روز پیش تصویری از پرچم‎دار بعدی شرکت اچ‎تی‎سی تحت عنوان HTC U منتشر کرد. یک منبع خبری فعال دیگر به اسم Roland Quandt، در توئیتر اعلام کرد که این دستگاه مجوز سازمان Bluetooth SIG را به دست آورده است. براساس گفته‎ی او این گوشی از استاندارد بلوتوث 5.0 پشتیبانی خواهد کرد.

سایر مشخصات این گوشی شامل محافظ صفحه‎نمایش گوریلا گلس بر روی نمایشگر سوپر ال‎سی‎دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1140 در 2560 (QHD) پیکسل می‎شود. در قلب این گوشی چیپست اسنپ‎دراگون 835 به همراه یک پردازنده‎ی هشت هسته‎ای با سرعت کلاک 2.45 گیگاهرتز و پردازنده‎ی گرافیکی آدرنو 540 قرار دارد. مقدار رم 4 گیگابایت و حافظه‎داخلی 64 گیگابایت است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی این دستگاه دیده می‎شود.

شهرت اچ‎تی‎سی به ساخت گوشی‎های رده‎بالا با باتری‎هایی با گنجایش بالا بر می‎گردد. هفته‎ی گذشته پس از عرضه‎ی گوشی میان‎رده‎ی HTC One X10 در روسیه با یک سلول 4000 میلی‎آمپرساعتی این امید به وجود آمده است که این شرکت تایوانی پرچم‎دار بعدی خود را با باتری با گنجایش مشابه مجهز کند.

براساس سری توئیت‎هایی که توسط طراح رام LlabTooFeR منتشر شده گوشی HTC U دارای گواهینامه‎ای IP57 است. به دنبال کسب این مجوز کاربر می‎تواند تا 30 دقیقه گوشی خود را در عمق 3.2 فوتی آب فرو کند، بدون این‎که آسیبی به آن وارد شود. علاوه بر این، درگاه هدفون 3.5 میلی‎متری حفظ و این گوشی در دو مدل تک و دوسیم روانه‎ی بازار خواهد شد.